اظهارنظر فیدل کاسترو در خصوص محمود احمدی نژاد

۲۴ دی ۱۳۹۰ | ۱۵:۳۴ کد : ۱۸۹۷۰۵۷ سرخط اخبار
فیدل کاسترو تاکید کرد که رییس‌جمهور ایران در برابر تهدیدهای آمریکا آرام و بی‌تفاوت است و به توانایی ملت برای مقابله با تجاوز ایمان دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیدل کاسترو ـ رهبر انقلاب کوبا ـ در مقاله‌ای که پس از دیدار با محمود احمدی‌نژاد ـ رییس‌جمهور ایران ـ نوشت، تصریح کرد که تهران دست به اقداماتی نسنجیده که به جنگ منجر شود نخواهد زد و رییس‌جمهور ایران در برابر تهدیدهای آمریکا آرام و بی‌تفاوت است.

بنا بر گزارش خبرگزاری "نووستی"، کاسترو در این مقاله که پنج‌شنبه شب منتشر شد، نوشت: من در دیدار دیروز خود دیدم که رییس‌جمهور ایران نسبت به تهدیدهای یانکی‌ها مطلقا آرام، خونسرد و بی‌تفاوت است. وی به توانایی ملت خود برای مقابله با تجاوز ایمان دارد.

کاسترو در بخش دیگری از این مقاله نوشت: من یقین دارم که نباید انتظار اقداماتی غیرمسوولانه از جانب ایران را داشت. اگر جنگ واقعا آغاز شود فقط ثمره ماجراجویی و بی‌مسوولیتی فطری امپراطوری یانکی‌ها خواهد بود.

احمدی‌نژاد روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از کوبا بازدید و در جریان این بازدید با رائول کاسترو ـ رییس‌جمهور ـ و فیدل کاسترو ـ رهبر انقلاب کوبا ـ دیدار و دکترای افتخاری علوم سیاسی دانشگاه هاوانا را دریافت کرد.


( ۱ )

نظر شما :