اقدام علیه ایران به آرماگدون هسته ای منجر می شود

۲۶ دی ۱۳۹۰ | ۱۳:۵۹ کد : ۱۸۹۷۱۳۷ سرخط اخبار
معاون وزیر خزانه‌داری دولت رونالد ریگان بر این باور است که هرگونه اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته ای در ایران می تواند به یک "آرماگدون" هسته ای تبدیل شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، "پل کریگ رابرتز" در مقاله ای در وب سایت "infowars" نوشت: هرگونه حمله به ایران می تواند سبب شود تا چین و روسیه فکر کنند که چنین سرنوشتی برای آنها هم می تواند رقم بخورد و در نتیجه جهان با خطر بالای یک فاجعه هسته ای روبرو خواهد شد.

رابرتز در این مقاله می نویسد: افزایش تنش ها بین ایران و آمریکا یکی از علائمی است که نشان می دهد آمریکا بر آن است تا به ایران حمله نظامی بکند و تنها یک آدم کور هست که آماده شدن آمریکای برای برخورد با ایران را مشاهده نکند.

این مقام سابق می نویسد: چند هدف آمریکا را به سوی جنگ با ایران سوق می دهد که نخستین آن ایده نومحافظه کاران، دومی اسرائیل و سوم تضعیف چین است.

وی می نویسد: ایدئولوژی نومحافظه کاری دولت آمریکا که خواستار استفاده از هژمونی نظامی و قدرت اقتصادی برای دستیابی به استیلای جهانی است نخستین مشوق در این زمینه است. دومین عامل اینکه اسرائیل تمایل دارد تا تمامی حامیان فلسطینی ها و حزب الله در جنوب لبنان را از بین ببرد و با از بین بردن ایران واشنگتن تمامی توسعه طلبی اسرائیل را از بین خواهد برد. توسعه طلبی که در نهایت به دنبال تصرف فلسطین و منابع آبی جنوب لبنان است.

در ادامه این مقاله آمده است: سومین عامل برای تشویق آمریکا به حمله به ایران قدرت اقتصادی و نظامی چین است و ایالات متحده بر آن است تا با کنترل دسترسی این کشور به انرژی این توان را کند کرده و یا آن را بازدارد.

پل کریگ رابرتز در پایان به پاسخ ایران به حمله احتمالی آمریکا اشاره می کند و با توجه به توان موشکی ایران در این پاسخگویی می گوید: اگر موشک‌ها شلیک نشوند آمریکایی ها روز بعد بیدار خواهند شد و اما اگر موشک ها شلیک شوند آمریکایی ها بیدار خواهند شد.

 

نظر شما :