چهره‌های محبوب عراق در سال 2011 کیستند

۲۷ دی ۱۳۹۰ | ۱۷:۴۹ کد : ۱۸۹۷۱۹۱ سرخط اخبار

در این نظرسنجی ۸۳ هزار و ۸۰ نفر شرکت کرده اند که سید عمار حکیم و مقتدا صدر در راس افراد انتخاب شده قرار دارند.

 

 

آژانس خبرنگاران مستقل در یک نظرسنجی که از تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۱۱ تا ۱۱ ژانویه ۲۰۱۲ انجام داده است، محبوب ترین چهره های عراق در سال ۲۰۱۱ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر مجلس اعلای اسلامی عراق در تهران، ۸ نفر در این نظرسنجی مورد پرسش شهروندان عراقی قرار گرفته اند که عبارتند از، جلال طالبانی، رئیس جمهوری، نوری مالکی، نخست وزیر، اسامه النجیفی، رئیس مجلس، مدحت المحمود، رئیس هیئت عالی قضائی، ابراهیم جعفری، رئیس ائتلاف پیمان کردستانی، ایاد علاوی، رئیس فهرست العراقیه، مقتدا صدر، رئیس جریان صدری و سید عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق.

در این نظرسنجی ۸۳ هزار و ۸۰ نفر شرکت کرده اند که سید عمار حکیم و مقتدا صدر در راس افراد انتخاب شده قرار دارند.

بنا به این گزارش سید عمار حکیم با کسب ۵۷ هزار و ۶۳۰ رای و با کسب ۶۹ درصد آرا در راس ایستاد. پس از او سید مقتدا صدر با فاصله ای قابل توجه با کسب ۲۲ هزار و ۷۵۰ رای و کسب ۲۷ درصد آرا در رتبه دوم است و پس از او نوری مالکی با کسب یک هزار و ۱۲۱ رای و کسب یک درصد آرا در مرتبه سوم ایستاده است. پس از او ابراهیم جعفری با کسب ۷۱۶ رای در رتبه چهارم است و اسامه النجیفی نیز با کسب ۲۳۳ رای در رتبه پنجم ایستاده است. ایاد علاوی رئیس فهرست العراقیه نیز با کسب ۱۲۶ رای در مرکز ششم ایستاد و پس از او جلال طالبانی، رئیس جمهوری عراق با کسب ۱۰۸ رای هفتم شد. آخرین نفر در این نظرسنجی نیز مدحت المحمود، رئیس هیئت عالی قضائی شد.

 

نظر شما :