اسرائیل در متهم کردن ایران شتابزده عمل نکند

۳۱ تیر ۱۳۹۱ | ۱۷:۵۹ کد : ۱۹۰۴۴۶۱ سرخط اخبار

وزیر خارجه آلمان با اشاره به اینکه تاکنون شواهدی از دست داشتن ایران در حادثه تروریستی در بلغارستان به دست نیامده است، از مقامات رژیم صهیونیستی خواست تا در اتهام زدن به ایران در این زمینه شتابزده عمل نکند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "ترکیش ویکلی"، "گیدو وستروله" وزیر خارجه آلمان در واکنش به انفجار اتوبوسی در بلغارستان که به کشته شدن چند اسرائیلی منجر شد، این اقدام را محکوم کرد.

 بر اساس این گزارش، وستروله در عین حال گفت که باید مقامات در سرزنش و متهم کردن دیگران محتاط عمل کنند و افزود:« تاکنون اطلاعاتی درباره کسانی که در این مورد اقدام کرده‌اند، وجود ندارد و اسرائیل باید محتاطانه درباره این حملات اظهارنظر کند.»

 روز چهارشنبه در حادثه انفجار اتوبوسی در فرودگاه بلغارستان که سرنشینان آن اسرائیلی بوده‌اند، دست‌کم 7 نفر کشته و 25 نفر زخمی شدند.

 پس از این حادثه، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ایران را عامل حادثه انفجار اتوبوس توریست‌های اسرائیلی در بلغارستان دانست و گفت که اسرائیل "با قدرت به حملات تهران پاسخ می‌دهد".

 وی طی بیانیه‌ای مدعی شد:"تمامی علایم ایران را نشان می‌دهد. اسرائیل با قدرت به ترور ایرانیان جواب خواهد داد."

 از سوی دیگر "ایهود باراک" وزیر جنگ اسرائیل گفت که حمله به اتوبوس گردشگران اسرائیلی در بلغارستان، سخت و خطرناک بوده و بخشی از جنگ اسرائیل با ایران و حزب‌الله است.

 از سوی دیگر، تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که تمامی نشانه‌ها در حمله به گردشگران اسرائیلی در بلغارستان، به حزب‌الله و ایران اشاره دارد.




نظر شما :