سرنوشت 7 ایرانی ربوده شده در لیبی

۳۱ مرداد ۱۳۹۱ | ۰۲:۳۲ کد : ۱۹۰۵۷۲۲ سرخط اخبار

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در تماس هایی که با قشقاوی معاون کنسولی وزارت امور خارجه داشته ایم، وی ابراز امیدواری کرده که 7 ایرانی ربوده شده در لیبی پیش از اجلاس غیر متعهد ها در تهران آزاد می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران منصور حقیقت پور نماینده سرعین، نمین و اردبیل در خانه ملت با اشاره به آخرین وضعیت ایرانیان ربوده شده در لیبی گفت: در تماس هایی که با قشقاوی معاون کنسولی وزارت امور خارجه داشتیم، وی ابراز امیدواری کرده که 7 ایرانی ربوده شده در لیبی پیش از اجلاس غیر متعهد ها در تهران آزاد می شوند.

وی تاکید کرد: قشقاوی  اظهار داشته مقامات لیبی به صورت جدی پیگیر وضعیت ربوده شدگان بوده اند و سعی دارند پیش از اجلاس غیرمتعهدها در تهران 7 ایرانی آزاد شوند.

حقیقت پور با اشاره به حضور مقامات لیبی در اجلاس غیر متعهد ها، افزود: با پیگیری های صورت گرفته شده امیدوار هستیم  پیش از سفر  مقامات لیبی برای اجلاس غیرمتعهد ها در تهران  شاهد آزادی 7 ایرانی ربوده شده در لیبی باشیم.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  خاطرنشان کرد: فشارهای مجلس مسبب سرعت بخشیدن به آزادی اتباع ربوده شده در لیبی بوده است.


نظر شما :