حضور یک جوخه ترور موساد در بغداد؟

۱۰ آبان ۱۳۹۱ | ۱۹:۴۹ کد : ۱۹۰۸۵۷۱ سرخط اخبار
یک منبع آگاه از حضور یک جوخه ترور موساد شامل 30 تا 40 عضو در یکی از خیابان های معروف بغداد خبر داد.
 
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «اور»، یک منبع آگاه امنیتی از وجود گزارش هایی درباره جوخه ترور موساد برای حذف فیزیکی دانشمندان برجسته عراقی خبر داد.
 
این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: این تیم موساد شامل 30 تا 40 عضو دارای تابعیت های مختلف لبنانی، فلسطینی و عراقی هستند که شخصی به نام «البیر» با تابعیت های فلسطینی و لبنانی، سرکردگی این تیم را برعهده دارد.
 
وی افزود: ما اطلاعاتی داریم که نشان می دهد، مقر این جوخه ترور در خیابان «سلمان فایق» در منطقه ای واقع در میان ساختمان تئاتر ملی و میدان «عقبة بن نافع» محصور شده است. در این خیابان یک کلیسا وجود دارد و در پشت این کلیسا دو خانه است که در واقع لانه مزدوران صهیونیستی است و این افراد برای سرپوش گذاشتن بر فعالیت های جاسوسیشان هر از چندگاهی به این کلیسا می روند و مشغول امور ظاهرا عبادی می شوند و تحت این پوشش اطلاعات را رد و بدل می کنند.
 
این منبع آگاه تصریح کرد: این باند موساد متخصص پاکسازی دانشمندان و پزشکان متخصص عراقی و شخصیت های ملی و دینی است و اعضای این باند به سلاح های مدرن مجهز هستند.
 
بر اساس این گزارش، این باند جاسوسی و تروریستی تاکنون، بیش از 1000 دانشمند عراقی را در بغداد و استان های دیگر و نیز خارج از عراق ترور کرده اند و هنوز فهرستی دارند که باید شخصیت های مختلف جدیدی را ترور کردند.
 
این منبع تاکید کرد: اسرائیل تلاش دارد تا با کمک برخی دولت های عربی حوزه خلیج فارس و ترک ها اندیشمندان عراقی را هدف قرار دهد. در چنین شرایطی دولت باید از دانشمندان حمایت کند.

کلید واژه ها: منبع ترور موساد


( ۱ )

نظر شما :