هدف رزمایش ایران در تنگه هرمز چیست؟

۲۹ آذر ۱۳۹۱ | ۲۲:۰۰ کد : ۱۹۱۰۵۸۵ سرخط اخبار

وزیر دفاع، هدف رزمایش نیروهای مسلح ایران در تنگه هرمز را کسب آمادگی بیشتر و تامین هر چه بهتر امنیت منطقه اعلام کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار وحیدی در حاشیه ی جلسه ی امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره ی رزمایشی که نیروهای مسلح کشورمان در روزهای آینده در تنگه ی هرمز برگزار خواهند کرد، گفت: این رزمایش برای کسب آمادگی بیشتر و آزمایش سیستم های جدید و همچنین تنظیم روز تاکتیک های جنگی جدید است.

 

 

وی تصریح کرد: از آنجا که جمهوری اسلامی ایران مهمترین تامین کننده امنیت در منطقه است این رزمایش ها برای کسب آمادگی بیشتر و تامین امنیت هر چه بهتر منطقه است.

 

 

وحیدی افزود: به هر حال آنچه که هدف ماست تامین امنیت بیشتر منطقه است و جمهوری اسلامی ایران تمام توانمندی خود را در این راستا به کار می برد و کسانی هستند که نمی خوا هند امنیت منطقه پایدار بماند.

 

 

وزیر دفاع درباره ی خط تولید پهباد شکارشده اسکن ایگل آمریکایی در کشورمان گفت: ما پهبادهای مختلفی هم در کشور تولید می کنیم که برخی از آنها از این نوع پهباد برتر هستند.

 

 

وحیدی درباره ی استقرار موشک های پاتریوت در ترکیه گفت: حضور نیروهای بیگانه به هیچ وجه مفید نیست و نیروهای بیگانه در منطقه نه تنها امنیتی ایجاد نمی کند، بلکه موجب اختلاف و ناامنی نیز هستند.

 

 

وزیر دفاع همچنین درباره ی دستاوردهای جدید وزارت دفاع گفت: ما به هفته فضا نزدیک می شویم و در این هفته دستاوردهایی در حوزه ی فضایی را به زودی اعلام خواهیم کرد.

 

وی درباره خبر همکاری های موشکی ایران و کره ی شمالی گفت: انتشار چنین اخباری تنهاگمانه زنی هایی است که مطرح می شود و ما هیچ نماینده ای به کره ی شمالی به این منظور نفرستاده ایم.

کلید واژه ها: امنیت درباره ی


نظر شما :