داستان دستگیری جاسوس های اسلواک چیست؟

۰۹ تیر ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۱ کد : ۱۹۱۷۹۸۵ سرخط اخبار
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر دستگیری چند شهروند اسلواکی در کشورمان به اتهام جاسوسی را تائید کرد و گفت: این افراد تجهیزاتی در اختیار داشتند که این تجهیزات معمولا در اختیار افراد معمولی قرار ندارد.
 
"علاءالدین بروجردی" نماینده مردم بروجرد در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، ضمن تائید خبر بازداشت  چند شهروند اسلواک در کشورمان به اتهام جاسوسی اظهار داشت: این افراد بر خلاف مقررات داخلی کشور عمل کرده و در مناطق حساس حضور داشتند. 
 
وی در ادامه افزود: این افراد تجهیزاتی با خود داشتند که معمولا در اختیار افراد معمولی قرار ندارد و به همین دلیل نیز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند. 
 
گفتنی است؛ به گزارش "ایران دیپلماتیک" به نقل از خبرگزاری فرانسه،  وزارت امور خارجه اسلواکی روز جمعه اعلام کرد در حال گفتگو و رایزنی با مقامات ایرانی بر سر بازداشت شماری از شهروندان اسلواکی در ایران به اتهام جاسوسی است. 
 
همچنین، روزنامه "اس ام ای" اسلواکی در این باره نوشته است: شماری از شهروندان اسلواکی که در ایران چتربازی می کردند به اتهام جاسوسی بازداشت شده اند. 
 
برپایه گزارش این روزنامه، این افراد 5 یا 6 نفر هستند که حدود سه هفته قبل به دنبال عکس برداری از آسمان از تاسیسات نظامی در ایران، دستگیر شدند.

کلید واژه ها: اسلواکی اتهام جاسوسی


نظر شما :