انتقاد حماس از راهپیمایی فتح در حمایت از ارتش مصر

۰۶ مرداد ۱۳۹۲ | ۱۴:۴۴ کد : ۱۹۱۹۱۶۴ سرخط اخبار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از الحیات، «ایهاب الغصین» از برگزاری راهپیمایی جنبش فتح در حمایت از ارتش مصر و «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع این کشور، در رام الله انتقاد کرد.

وی افزود که برگزاری راهپیمایی فتح در کرانه باختری در حمایت از کشتاری که در مصر صورت می گیرد و حمایت از السیسی برای مقابله با حماس و نیز اظهارات سخنگوی فتح در رابطه با تائید جنایت های صورت گرفته در مصر و از سوی دیگر دست داشتن این جنبش و دستگاه های امنیتی آن در حوادث امنیتی در مصر و تبلیغات رسانه ای علیه ملت فلسطین، دلیل قاطعی بر انحطاط سیاست فتح است که بر هدایت ملت فلسطین و قضیه آن به سمت مسیر تاریک، اصرار دارد.

وی تصریح کرد: ترس ما از این است که فتح طی روزهای آینده با سوء استفاده از اوضاع کنونی، توافقنامه جدیدی با رژیم اشغالگر امضا کرده و باقی مانده فلسطین را بفروشد و از اصول و مقدسات ما چشم پوشی نماید.

فلسطینیان ساکن کرانه باختری عصر دیروز جمعه بنا به دعوت جنبش فتح در حمایت از «عبدالفتاح السیسی» و مخالفت با اقدام دولت حماس در غزه برای تعطیلی دفاتر شبکه العربیه و خبرگزاری معا، تظاهرات کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که بنا به دعوت جنبش جوانان دانشجو شاخه دانشجویی فتح برگزار شد، خواستار اعطای تابعیت فلسطینی به السیسی شدند.

کلید واژه ها: فتح مصر


نظر شما :