وضعیت معکوس نظامی در منطقه حاکم است

۲۸ مرداد ۱۳۹۲ | ۱۷:۵۶ کد : ۱۹۲۰۱۰۴ سرخط اخبار

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به لحاظ نظامی وضعیتی معکوس در منطقه حاکم است بطوری که آمریکا و صهیونیست ها در محدوده رویکردها و عمل جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ناتوانی امریکایی ها برای درک درست تحولات و رخدادهای منطقه ای بویژه آنچه جمهوری اسلامی و ملت ایران دنبال می کند، اظهار داشت: نه مذاکرات هسته ای و نه هیچ بهانه دیگری برای مذاکره قادر نیست سیاست کلان جمهوری اسلامی ایران را تحت تأثیر قرار دهد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: جای تعجب است هنوز بعضی سیاست مداران امریکایی از فشار نظامی علیه ایران سخن می گویند و ساده لوحانه بر این تصورند که اینگونه تهدیدها می تواند روی سیاست مداران ایران مؤثر واقع شود. خطای استراتژیک امریکا این است که درک درستی از سپری شدن سیاست چماق و هویج ندارد.

وی تأکیدکرد: به لحاظ نظامی وضعیتی معکوس در منطقه حاکم است بطوری که امریکا و صهیونیست ها در محدوده رویکردها و عمل جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به رویکردها و رفتارهای بچه گانه و فریب کارانه امریکایی ها در طرح موضوع مذاکره و رابطه با ایران اظهار داشت: امریکا نه از طریق بازی های مضحک سیاسی و اقتصادی و نه سناریوهای بازی های انیمیشنی نظامی، بلکه با عذرخواهی از ملت بزرگ ایران و کنار گذاشتن ددمنشی و گرگ صفتی، می تواند به ایران نزدیک شود.

کلید واژه ها: جمهوری اسلامی


نظر شما :