حزب‌الله: هدف از انفجارها آغاز جنگ داخلی است

۰۲ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۵:۳۰ کد : ۱۹۲۰۲۷۸ سرخط اخبار

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای انفجارهای تروریستی اخیر در طرابلس را محکوم کرده و آن را تلاش برای آغاز جنگ و ناآرامی در لبنان و کاشتن بذر فتنه در میان مردم این کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه المنار، حزب الله لبنان در این بیانیه انفجارهای تروریستی روز جمعه در شهر طرابلس را که به کشته و زخمی شدن بیش از 500 تن انجامید، به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه حزب الله تاکید کرد: دو انفجار اخیر طرابلس در واقع تلاش برای تکمیل طرح های توطئه آمیز با هدف کشاندن لبنان به جنگ و ناآرامی و کاشتن بذر فتنه در میان مردم بود.

حزب الله لبنان در ادامه با مردم طرابلس به ویژه خانواده های قربانیان و مجروحان این انفجار ابراز همدردی کرده و از احزاب و گروه های سیاسی در این کشور خواست تا به منطق و آگاهی متوسل شده و با اقداماتی که هدفشان ایجاد خرابکاری در لبنان است همراه نشوند.

حزب الله در این بیانیه تاکید کرد: دو انفجار تروریستی در نزدیکی مساجد هدفی جز اجرایی کردن طرح جنایتکارانه دشمنان برای ایجاد جنگ داخلی در لبنان تحت عناوینی چون جنگ طایفه ای و مذهبی نداشت؛ اقدامی که هدف آن خدمت به طرح های بین المللی و منطقه ای خبیثی است که کشاندن لبنان به جنگ و خونریزی را اولویت خود قرار داده است.

کلید واژه ها: لبنان طرابلس


نظر شما :