انگلیس کاردار غیرمقیم معرفی کرده است

۲۰ آبان ۱۳۹۲ | ۱۷:۰۷ کد : ۱۹۲۴۳۷۰ سرخط اخبار
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: طرف انگلیسی کاردار غیر مقیم خود را مشخص کرده است و ما هم در مراحل پایانی تصمیم گیری درباره کاردار غیر مقیم هستیم و در آینده نزدیک این کار را انجام می دهیم.

محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه کشورمان درگفتگو با خبرنگار مهر درباره دیدار با ویلیام هیگ ، وزیر امور خارجه انگلیس و مباحث دو جانبه مربوط به تعیین کاردار غیر مقیم ، گفت: تمرکز ما در این سفر در بحث هسته ای بود وملاقات بسیار کوتاهی نیز با آقای هیگ داشتم. ایشان به صورت مشترک با آقای وستروله ، وزیر امور خارجه آلمان برای مذاکره آمدند و بعد از جلسه قدری هم ایستاده در مورد بحث روابط دو جانبه صحبت کردیم. فکر نمی کنم مشکل اساسی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه روانچی نیز با سایمون گس صحبت کرده، اظهار داشت: اکنون به مراحل اجرایی رسیده ایم که کاردارهای غیر مقیم مشخص و معرفی شوند و سپس جزئیات ادامه کار معلوم شود که در این زمینه کار نسبتا خوبی بین آقای روانچی و گس انجام شده است.

ظریف گفت: احساس می کنم که بعد از رسیدن ما به تهران این امکان باشد که در این زمینه به نتیجه برسیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا افرادی به عنوان کاردار مشخص شده اند، گفت: طرف انگلیسی کاردار غیر مقیم خود را مشخص کرده است و ما هم در مراحل پایانی تصمیم گیری درباره کاردار غیر مقیم هستیم و در آینده نزدیک این کار را انجام می دهیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی درباره گزینه  مورد نظر ایران  برای کاردار غیر مقیم گفت: مراحل گزینشی را باید طی کنیم تا فرد مورد نظر انتخاب شود.

 

کلید واژه ها: غیر مقیم کاردار غیر مقیم


نظر شما :