افشاگری خدمتکار نتانیاهو

۱۷ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۲:۵۶ کد : ۱۹۲۹۷۵۸ سرخط اخبار
مدیر خدمتکاران نتانیاهو تهدید کرده است در صورت پرداخت نشدن طلب هایش، اسرار فاش کننده ای را از زندگی شخصی او و همسرش برملا خواهد کرد.
 
به گزارش مشرق، فردی که به مدت دو سال مسئولیت مدیریت خدمتکاران منزل شخصی بنیامین نتانیاهو را برعهده داشته است، در پی پرداخت نشدن حقوقش توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تهدید کرد در صورت برآورده نشدن خواسته اش، اسراری شرم آور از وی و همسرش را فاش خواهد کرد.
 
این خدمتکار سابق نتانیاهو در اظهاراتی عنوان داشته است من ساعت های اضافی بسیاری را در خدمت نتانیاهو بوده ام اما وی از پرداخت حق الزحمه آن خودداری می کند، من در خلال این دو سال به مدارک، شواهد و نوارهایی دست یافته ام که اگر آنها را فاش کنم نتانیاهو و همسرش رسوا خواهند شد.
 
این فرد افزود: درصدد طرح شکایتی قضایی علیه بنیامین نتانیاهو و همسرش است و با یکی از مسئولان کابینه نیز دیدار کرده است. وی ادعا کرده در طول دو سال خدمتش شاهد رفتارهای نامناسب و بی شرمانه ای از نتانیاهو و همسرش بر ضد سران دولتی و در راس آنها معاون مدیر کل «عزرا سایدف» بوده و برای افشا نکردن آنها، مبلغ 200 هزار شکل اسرائیل درخواست کرده است.
 
دفتر ریاست جمهوری اسرائیل موافقت کرد به این خدمتکار 50 هزار شکل بپردازد و یک فرصت شغلی نیز بدهد اما او این پیشنهاد را رد کرده است.

کلید واژه ها: نتانیاهو


نظر شما :