هر کس به ایران اعتماد کند احمق است!

۱۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۸ کد : ۱۹۴۵۰۸۷ سرخط اخبار

رودولف جولیانی شهردار سابق نیویورک و یکی از چهره های ثابت و تکراری گردهمایی های گروهک مجاهدین خلق(منافقین) در جریان یک سخنرانی در برلین گفت : هر کس بخواهد به فعالیت های هسته ای ایران اعتماد کند ، احمق است.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس جولیانی روز شنبه در گردهمایی منافقین در سالنی در برلین با اعلام این موضوع گفت، ایالات متحده آمریکا باید موضعی سفت تر و شدید تر در قبال ایران در پیش گیرد.

این چهره محافظه کار آمریکایی در ادامه با رد هر گونه توافق هسته ای با ایران خواستار تشدید فشار به ایران شد.

  جولیانی که با تشویق ممتد حضار مواجه شده بود، با تکرار سخنان نتانیاهو گفت: با ایران نباید مماشات کرد هر گونه مماشات با حکومت ایران مثل همان اشتباهی خواهد بود که دولت بریتانیا در سال 1938 در قبال آلمان نازی انجام داد.

او با حمله به سیاست های دولت اوباما در قبال ایران گفت: سیاست های دولت اوباما باعث شده است ایران بر منطقه شمال خاورمیانه تسلط یابد.

او گفت سابقه فعالیت های هسته ای ایران نشان می دهد که نباید به ایران در هیچ زمینه ای از فناوری هسته ای اعتماد کرد. هر کس خلاف این بیندیشد احمق است و مرتکب همان اشتباهی خواهد شد که دولت بریتانیا در سال 1938 در قبال آلمان نازی انجام داد.

خبرگزاری آسوشیتد پرس می نویسد غالب حاضران در گردهمایی منافقین در برلین با سازماندهی این گروه از مدارس لهستان و جمهوری چک به برلین آورده شده بودند تا صندلی های سالن محل برگزاری گردهمایی پر شود. برخی از شرکت کنندگان در این گردهمایی نیز به خبرنگار آسوشیتد پرس گفتند که با وعده سفر به برلین و اقامت در هتل به این گردهمایی آمده اند.
 

کلید واژه ها: برلین


نظر شما :