پنتاگون: فاز اول عملیات علیه داعش به پایان رسید

۲۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۷ کد : ۱۹۵۸۰۶۷ سرخط اخبار

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد فاز اول مبارزه با تروریست های داعش در سوریه و عراق را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت دفاع آمریکا می گوید فاز اول عملیات نظامی نیروهای ائتلاف در سوریه و عراق کامل شده است.

پنتاگون در بیانیه ای اعلام کرده است که فاز اول مبارزه با داعش در سوریه و عراق را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

سرهنگ استیو وارن سخنگوی پنتاگون روز چهارشنبه با اعلام خبر افزود: نیروهای ائتلاف در سه مرحله به مدت ۲۰ ماه عملیات خود را علیه داعش در سوریه در حال انجام دادن است.

وی در کنفرانسی امنیتی در بغداد اعلام کرد اولین مرحله از این سه مرحله با موفقیت کامل شده است و بیشتر اهداف نظامی در سوریه و عراق تامین شده است.

وارن تاکید کرد: در حال حاضر داعش در سوریه و عراق بسیار ضعیف شده و باقیمانده های این گروه تروریستی به مناطق حاشیه ای عراق و سوریه فرار کرده اند.

به گفته وارن پنتاگون و نیروهای ائتلاف در حال حاضر در مرحله دوم قرار دارند و در مرحله سوم قرار است تمام نیروهای محلی مناطق اشغال شده را پس بگیرند.

روز سه شنبه آنتونی بلینکن معاون وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده بود داعش در سوریه و عراق بسیار ضعیف شده است و انتظار داریم به زودی تروریست ها را در این دو کشور شکست دهیم.

کلید واژه ها: سوریه و عراق داعش در سوریه داعش در سوریه و


نظر شما :