حال کلینتون "خوب" است

۲۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰ کد : ۱۹۶۳۰۷۷ سرخط اخبار

کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که به علت «بدحالی» مجبور به ترک مراسم سالگرد وقایع یازدهم سپتامبر شده بود، از بهبود حال خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، رسانه های آمریکایی نیز به نقل از پزشک هیلاری کلینتون می گویند، حال عمومی وی خوب است و گرمازدگی دلیل بدحالی هیلاری کلینتون ۶۸ ساله بوده است.

سخنگوی نامزد دموکرات ها نیز در اظهاراتی کوتاه، گرمای شدید و از دست دادن آب بدن را دلیل بدحالی وی عنوان و تأکید کرده است هیلاری کلینتون کاملا به شرایط عادی برگشته است.

نامزد دموکرات ها پس از آن که به مدت تقریبا ۹۰ دقیقه در مراسم پانزدهمین سالگرد وقایع یازدهم سپتامبر حضور داشت، توسط محافظان خود به آپارتمان چلسی، دخترش منتقل شد و توسط لیزا بارداک، پزشک خود مورد معاینه قرار گرفت.

کلینتون ساعاتی بعد از انتقال به آپارتمان دخترش در مقابل خبرنگاران ظاهر شد و حال خود را عالی توصیف کرد.

هیلاری کلینتون به ذات الریه مبتلاست

پزشک کلینتون می گوید، او به علت التهاب شدید ریوی (ذات الریه) طی روزهای گذشته دچار سرفه های شدید ناشی از آلرژی بوده است و در حال حاضر، داروهای آنتی بیوتیک مصرف می کند. در نطق های انتخاباتی ماه اوت، هیلاری کلینتون بارها مجبور به ایجاد وقفه در سخنان خود به دلیل سرفه های مکرر می شد و چند بار نیز حین این سخنرانی ها با جملاتی مانند «هربار که از ترامپ حرف می زنم، دچار آلرژی می شوم» به دلیل سرفه های خود اشاره کرده بود!

مخالفان جمهوری خواه خانم کلینتون سلامت جسمی او را زیر سوال برده اند اما دکتر بارداک ماه پیش گفت که "او در وضعیت سلامتی خیلی خوبی به سر می برد و آمادگی جسمی لازم برای خدمت به عنوان رئیس جمهور را دارد."

وضعیت سلامت هیلاری کلینتون که در سال ۲۰۱۲ به علت عفونت روده در بیمارستان بستری بود، به یکی از سوژه های حملات دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری خواهان تبدیل شده است. دونالد ترامپ می گوید، کاندیدای دموکرات ها «از سلامت جسمی و ذهنی» برای اداره یک کشور به عنوان رئیس جمهور برخوردار نیست.

کلینتون در سال ۲۰۱۲ به دلیل لخته شدن خون در یکی از وریدهای سرش تحت درمان قرار گرفته بود اما به گفته پزشک معالجش کاملا بهبود یافته است.

به گزارش بی.بی.سی این آخر هفته خوبی برای ستاد انتحاباتی دموکرات ها نبود. ابتدا خانم کلینتون برای این که گفت نصف طرف داران دونالد ترامپ، "رقت انگیزند" ناچار شد عذرخواهی کند، و حالا در مراسم یازده سپتامبر که در کانون خبرهاست، "گرمازده" شده و فیلمش هم ضبط شده است.

در این هشت هفته باقی مانده تا انتخابات، رای دهندگان آمریکایی فیلم از حال رفتن خانم کلینتون را بارها و بارها در تلویزیون و شبکه های اجتماعی خواهند دید.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری و رقیب کلینتون که دو سال از او بزرگتر است، پیشتر درباره سلامت کلینتون ابراز نگرانی کرده بود، هر چند که شواهدی در این مورد ارائه نکرد.

ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون دونالد ترامپ را متهم کرد که در تلاش است وضعیت سلامت کلینتون را نامناسب نشان دهند.

کلید واژه ها: ترامپ هیلاری کلینتون دونالد ترامپ


نظر شما :