تاکید ترامپ بر تقلب رسانه‌ها درباره پرونده ایمیل‌های کلینتون

۱۰ آبان ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۷ کد : ۱۹۶۴۲۸۰ سرخط اخبار

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد که پیش از اعلام ازسرگیری تحقیق درباره ایمیل های هیلاری کلینتون، دموکرات ها مدیر اف بی آی را تحسین می کردند اما حالا به او می تازند.

به گزارش فارس، در حالی که کمتر از 10 روز تا موعد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی است، جنجال بر سر ازسرگیری تحقیقات اف بی آی درباره پرونده ایمیل های هیلاری کلینتون ادامه دارد.

روز جمعه و با ارسال نامه مدیر اف بی آی به نمایندگان کنگره آمریکا در خصوص پیدا شدن مدارک جدید در خصوص پرونده جنجالی ایمیل های هیلاری کلینتون، این نهاد فدرال بار دیگر تحقیقات درباره این پرونده را از سر گرفت.

ازسرگیری تحقیقات درباره پرونده نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با واکنش تند هیلاری کلینتون و حامیانش قرار گرفته است.

در کمپ جمهوریخواه، ازسرگیری تحقیقات اف بی آی مورد استقبال دونالد ترامپ و حامیانش قرار گرفته و آنها بار دیگر بر این موضوع اصرار دارند که «هیلاری کلینتون مجرم است».

حالا آقای ترامپ در توئیتر شخصی خود با اشاره به مواضع دموکرات ها و کلینتون علیه اف بی آی، بر نفاق و دو رویی آنها در قبال این پرونده تاکید کرده است.

نامزد جمهوریخواه نوشت: «تا همین چند روز قبل، هیلاری و دموکرات ها (جیمز) کامی مدیر اف بی آی را تحسین کرده و دوست داشتند».

او ادامه داد: «شواهد گسترده ای(درباره پرونده ایمیل ها) وجود داشت و از اول هم نباید این همه تاخیر وجود می داشت».

نامزد جمهوریخواه که بارها تاکید کرده، رسانه ها در آمریکا حامی هیلاری کلینتون بوده اند، باز هم این موضوع را تکرار کرد.

ترامپ نوشت: «جای حیرت و تعجب است. توئیتر، گوگل و فیس بوک در حال دفن کردن ماجرای تحقیقات اف بی آی از کلینتون هستند. چقدر رسانه ها متقلب هستند».

کلید واژه ها: اف بی آی هیلاری کلینتون ایمیل


نظر شما :