واکنش شیخ سلمان به اتهام جاسوسی برای قطر

۲۵ آبان ۱۳۹۶ | ۰۴:۱۵ کد : ۱۹۷۳۲۵۹ سرخط اخبار

دبیرکل جمعیت ملی-اسلامی الوفاق به عنوان بزرگ ترین جمعیت معارض بحرین در واکنش به اتهامات وارده علیه وی مبنی بر جاسوسی برای قطر تأکید کرد، هرگز در طول حیاتش به وطن خود خیانت نکرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ «علی سلمان» که اکنون در زندان به سر می برد، در تماس تلفنی از زندان گفت که «در طول حیاتم تنها خیر و خوبی را برای وطن خود خواسته و تمام تلاشم را وقف اقدامات خیر برای این وطن و مردمان آن کرده ام».

طبق گزارش وبگاه «صدی البحرین»، شیخ سلمان تصریح کرد که «هرگز اقدامی در جهت آسیب زدن به وطن خود و ضرر رساندن به آن انجام نداده است».

این اظهارات شیخ علی سلمان در حالی است که «أحمد حمادی» دادستان کل بحرین روز یکشنبه(دیروز) گفت که به دستور دادستان عمومی بحرین پرونده جدید شیخ علی سلمان و دو تن از اعضای جمعیت الوفاق به نام های شیخ «حسن سلطان» و «علی الاسود» به اتهام جاسوسی برای قطر با هدف سرنگونی نظام حاکم بحرین به دادستانی جنایی بحرین ارجاع داده شده و جلسه محاکمه آنان در تاریخ 27 نوامبر ( 6 آذر) برگزار خواهد شد.

شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق هم اکنون سومین سال از محکومیت چهار ساله خود را در پی انقلاب 14 فوریه بحرین در زندان سپری می کند.

کلید واژه ها: بحرین


نظر شما :