فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء: خسارت‌های آمریکا صهیونیست‌ها و سعودی‌ها در جنگ‌ها حاصل محاسبات اشتباهشان است

۰۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۶ کد : ۱۹۸۵۲۰۸ سرخط اخبار

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: نتایج خسارت‌بار جانی و مالی جنگ‌ها برای آغاز کنندگان آن مانند صدام، آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان حاصل اشتباه در محاسبه و تصمیم‌گیری است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) ضمن بازدید از یگان‌های موشکی نیروهای هوافضای سپاه در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان گفت: تاریخ جنگ‌های چهاردهه اخیر در منطقه غرب آسیا و نتایج خسارت بار جانی و مالی آن برای آغاز کنندگان آن مانند صدام، آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان حاصل اشتباه در محاسبه و تصمیم گیری است. طولانی شدن و گسترش جنگ‌ها نیز به دلیل تاثیر سایر عوامل محاسبه ناپذیر بوده است.

وی با بیان اینکه سرنوشت جنگ احتمالی آینده را وسعت مناطق نبرد و عنصر زمان تعیین خواهد کرد، تاکید کرد: مدیریت گستره جغرافیایی جنگ در سرزمینی به وسعت هشت میلیون کیلومتر مربع با ظرفیت هیچ قدرتی برای آغاز و پایان دادن به جنگ، تناسب ندارد.

رشید اظهار داشت: بنابراین ظرفیت مدیریت جنگ در صحنه‌های گسترده جغرافیایی، در زمان طولانی نتایج نهایی جنگ را مشخص خواهد کرد، نه شدت و قدرت تخریب آن.

کلید واژه ها: جنگ با ایران


( ۱ )

نظر شما :