باهنر: آمریکا ام‌الخبائث است

۲۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۹ کد : ۱۹۸۷۵۸۹ سرخط اخبار

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه برخی به این قیمت سوخت اعتیاد پیدا کرده‌ بودند، گفت: این اعتیاد را یک شبه نمی‌شود ترک داد، باید با یک زمانبندی این کار انجام شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر دبیرکل حزب جامعه اسلامی مهندسین در نشست خبری که صبح امروز ۲۷ آبان‌ ماه برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم کسانی که کمر همت بسته‌اند تا از منافع اقتصادی منطقه استفاده کنند و از هیچ کار غیر انسانی هم ابایی ندارند، سر جای خود بنشینند،‌ همچنین امیدوارم امت اسلامی هر چه بیشتر با هم متحد شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: مادر و ام الخبائث همه شرارت‌ها، هیات حاکمه آمریکا هستند که برای رسیدن به منافع‌شان همه مسائل حقوق بشری و اخلاقی و انسانی را زیر پا می‌گذارند.

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: یک زمانی می‌گویند مذاکره می‌کنیم، بعد فشارها را افزایش می‌دهند و از طرفی وقتی شلوغی و آشوبی پیش می‌آید، جشن می‌گیرند می‌گویند که با مردم ایران هستیم، البته آن هم مردمی که خودشان انتخاب می کنند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به روز ۱۳ آبان و تسخیر سفارت آمریکا گفت: هر چه از ۱۳ آبان می‌گذرد بیشتر متوجه می‌شویم که ام الخبائث آمریکاست و هر چه می‌گذرد ما قوی تر می‌شویم و آمریکا ضعیف‌تر و امیدوارم که سر جای خود بنشیند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افزایش قیمت بنزین کار درستی بود؟ گفت: بر اساس دلایل و استدلال‌های زیاد دولت و قوای کشور ناچار بودند که آن را انجام دهند، اما باید یک سبد سیاستی برای آن پیش بینی می‌شد و بر اساس آن پیش می‌رفت.

باهنر گفت: در دوره هدفمندی یارانه‌ها دولت و مجلس صد اقدام را طراحی و مشخص کردیم که بر اساس زمان‌بندی آن را اعمال کردیم.

وی با بیان اینکه در برخی از مواقع ممکن است که توقعی نسبت به مسئولین باشد که امکان پذیر نیست، ادامه داد: برخی ممکن است بگویند که چرا یک هفته جلوتر اعلام نشد اما غیر ممکن است مساله‌ محرمانه را اعلام کنند، فکر کنید اگر از هفته قبل اعلام می‌شد تبعات بدی از جمله صف های بنزین و مسائل دیگر پیش می‌آمد.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس با اشاره به بسته معیشتی که دولت در نظر گرفته،‌ تاکید کرد: نمایندگان مجلس با وضعیتی که پیش آمده باید به صورت جدی پیگیر وعده‌های جبرانی دولت باشند.

وی با بیان اینکه برخی به این قیمت سوخت اعتیاد پیدا کرده‌اند، گفت: این اعتیاد را یک شبه نمی‌شود ترک داد، باید با یک زمانبندی این کار انجام شود؛ چرا که هم ۲۰ میلیون سوخت قاچاق می‌شود و هم شیب مصرف بنزین کاهش پیدا می‌کند.

کلید واژه ها: ایالات متحده امریکا


( ۳ )

نظر شما :