نماینده زاهدان: همچنان شاهد ادامه تحریم‌ها علی رغم شعارهای بشردوستانه هستیم

۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۹ کد : ۱۹۹۰۵۶۵ سرخط اخبار

نماینده مردم زاهدان در مجلس تاکید کرد که کشورها باید از شرایط پیش آمده درس گرفته و در راستای تامین آرامش و امنیت برای تمام مردم دنیا در هر نقطه‌ای گام بردارند.

علیم یارمحمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به درس هایی که کشورهای جهان باید از شیوع کرونا بگیرند، بیان کرد: کرونا بلایی عمومی است که امروز همه کشورها با آن روبرو شده و باید از آن درس بگیرند. مسئولان تمام کشورها باید بنشینند و چاره‌ای برای جامعه جهانی و ادامه حیات در کنار یکدیگر بیندیشند.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز ما در جهان هم شاهد کمک‌های بشردوستانه کشورها به یکدیگر و هم شاهد ادامه جنگ در برخی از نقاط هستیم. کشورها باید از شرایط پیش آمده درس گرفته و در راستای تامین آرامش و امنیت برای تمام مردم دنیا در هر نقطه ای گام بردارند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر ما همچنان شاهد ادامه تحریم‌ها علیه کشورمان علی رغم شعارهای بشردوستانه هستیم و ما باید از وضعیت درس گرفته و بر روی پای خودمان بایستیم. با تحقق شعار تولید ما می توانیم در برابر استکبار جهانی بایستیم. مدت هاست که ملت ایران و برخی از کشورهای دیگر شاهد ظلم آمریکایی‌هاست. شرایط کنونی نیز برای دولتمردان آمریکا منافعی داشته و آنان نیز به فکر بهره برداری از این شرایط به نفع خودشان هستند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت پیگیری و اجرای صحیح تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، خاطر نشان کرد: تمامی بخش‌ها و آحاد مردم باید برای مقابله و کنترل این ویروس مشارکت داشته و به تصمیمات ستاد توجه کنند. تا زمانی که مشارکت عمومی نباشد نمی توانیم به نتایج خوبی دست یابیم. اگر این ویروس به درازا بکشد هم از نظر اقتصادی و هم از بعد اجتماعی مشکلاتی به دنبال خواهد داشت.

کلید واژه ها: تحریم ایران


نظر شما :