دولت ترامپ به جای نیویورک یک میلیون ماسک برای ارتش اسرائیل فرستاد

۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۶ کد : ۱۹۹۰۶۲۰ سرخط اخبار

دولت آمریکا یک فروند هواپیمای حامل بیش از یک میلیون ماسک جراحی را سه‌شنبه شب برای ارتش رژیم صهیونیستی ارسال کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، برخی روزنامه‌های عبری زبان و آمریکایی فاش کردند، یک فروند هواپیمای حامل بیش از یک میلیون ماسک جراحی در چارچوب فرایند نمایندگی خرید وابسته به وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) برای کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا سه‌شنبه شب برای ارتش رژیم صهیونیستی ارسال شد.

طبق گزارش این روزنامه‌ها، ده‌ها هزار دستکش، ماسک و لباس محافظ به صورت هوایی برای اسرائیل ارسال شدند.

به نظر می‌رسد نمایندگی خرید پنتاگون در نیویورک شروع به خرید تجهیزات پزشکی برای ارتش اسرائیل کرده است.

لیمور کولیشیوسکی، مسؤول این مرکز فاش کرد که این هیئت با تعدادی از واردکنندگان جهانی برای ارسال این تجهیزات هماهنگی می‌کند.

پیش از این نیز تحت عنوان کمک به مقابله با شیوع کرونا، ماسک‌هایی از چین خریداری و برای ارتش رژیم صهیونیستی ارسال شده بودند.

این در حالی است که ایالت نیویورک آمریکا، ایتالیا را در آمار ابتلا به کرونا پشت سر گذاشت و بعد از اسپانیا در رتبه دوم قرار گرفت.

نیویورک با ثبت ۱۳۸ هزار ۸۳۶ مورد ابتلا ایتالیا با ۱۳۵ هزار و ۵۸۶ مورد را پشت سر گذاشته، در حالی که اسپانیا با بیشترین موارد ابتلا با ۱۴۰ هزار و ۵۱۰ مورد در جایگاه نخست قرار دارد.

کل تعداد ابتلایان در آمریکا نیز به ۳۸۰ هزار و تعداد موارد مرگ و میر به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن رسیده است.

در عین حال بیمارستان‌های آمریکا از کمبود شدید تجهیزات پزشکی حفاظتی و نیز دستگاه تنفس مصنوعی شکایت دارند در حالی که افراد بیمار در قرنطینه بدور از خانواده‌هایشان و در تنهایی می‌میرند.

۹۰ درصد آمریکایی‌ها بنا به توصیه‌های داده شده در منازلشان باقی مانده‌اند.

انتهای پیام


( ۳ )

نظر شما :