مذاکرات ایرفرانس با دولت فرانسه برای دریافت کمک اضطراری

۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۲ کد : ۱۹۹۰۶۷۴ سرخط اخبار

روزنامه لس‌اکاس فرانسه، گزارش داد که شرکت ایرفرانس KLM در حال مذاکره با دولت فرانسه برای دریافت چند میلیارد یورو کمک مالی اضطراری است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، روزنامه لس‌اکاس فرانسه، گزارش داد شرکت فرانسوی ایرفرانس KLM فرانسوی هلندی، در حال مذاکره با دولت فرانسه برای دریافت چند میلیارد یورو کمک مالی است.

در این گزارش آمده است: شرکت فرانسوی در عین حال در حال مذاکره با برخی بانک‌ها برای دریافت وام، با ضمانت دولت‌های فرانسه و هلند است.

در گزارش روزنامه فرانسوی، آمده است: شرکت هواپیمایی ایرفرانس، از دولت این کشور خواسته، تا هر چه سریع‌تر به این شرکت پول تزریق کند تا مقامات آن بتوانند نیاز خود به نقدینگی طی 4 تا 5 ماه آینده را تامین کنند.

مذاکرات با بانک‌ها نیز برای ارائه وام‌های 12 تا 18 ماهه بیش از آنکه انتظار می‌رفت، طول کشیده است چرا که نه بانک‌ها و نه  شرکت هواپیمایی، از ضمانت‌های ارائه شده از سوی دولت فرانسه، راضی نیستند.

منابع آگاه می‌گویند، شرکت ایرفرانس به دنبال دریافت 6 میلیارد یورو وام با ضمانت دولتی از بانک‌هاست.

شرکت ایرفرانس KLM اخیرا اعلام کرده، علیرغم تمام اقدامات انجام شده برای کاهش هزینه‌ها، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این شرکت در سه ماهه سوم سال جاری با کمبود نقدینگی مواجه خواهد شد اما در عین حال اعلام کرده است که مطمئن است دولت‌های فرانسه و هلند از آن حمایت خواهند کرد.

کلید واژه ها: ایرفرانس


نظر شما :