پیام تبریک لاریجانی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۹ کد : ۱۹۹۰۹۲۹ سرخط اخبار

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتایان خود، فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و این ماه را مجالی برای تقویت همدلی و همصدایی امت اسلامی و فرصتی مناسب برای رفع بحران ها و مشکلات فراروی جامعه مسلمین دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتایان خود، فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و این ماه را مجالی برای تقویت همدلی و همصدایی امت اسلامی و  فرصتی مناسب برای رفع بحران ها و مشکلات فراروی جامعه مسلمین دانست.

متن این پیام به این شرح است:

السلام علیکم و رحمه ‌الله و برکاته ؛

خرسندم صمیمانه­ ترین تبریکات این جانب را به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ستایش به درگاه خداوند متعال پذیرا باشید.

رمضان، مجالی در نیایش و ستایش رب العالمین برای عبور از بحران های جهانی و منطقه ای و  فرصتی مناسب برای تقویت همدلی و هم­صدایی امت اسلامی است.

باور قلبی دارم؛ تحکیم انسجام و یکپارچگی میان کشورهای مسلمان در  شرایط خاص و جهانی پس از بحران کرونا، موجبات ثبات، امنیت و آرامش پایدار و صحت و تندرستی در جهان اسلام را فراهم خواهد کرد.

با اغتنام از فرصت، تأکید می­ نمایم که مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از تقویت هرچه بیشتر همکاری‌ها و تعامل سازنده با مجالس کشورهای اسلامی برای انسجام و هم‌گرایی تا رفع این بحران فراگیر و سایر مشکلات فرا روی امت اسلامی استقبال می‌کند.

در ماه نزول قرآن، از خداوند عزوجل، موفقیت روزافزون سرکارعالی، نمایندگان محترم، پارلمان و دولت آن کشور را مسألت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

کلید واژه ها: علی لاریجانی


نظر شما :