برقراری مجدد پروازهای هواپیمایی اتریش و لوفت‌هانزا/ فعالیت ۱۸ ایرلاین در فرودگاه امام

۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۱ کد : ۱۹۹۸۲۳۷ سرخط اخبار

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه در شرایط کنونی 18 شرکت هوایی در فرودگاه امام پرواز دارند، گفت: از این تعداد 8 شرکت هواپیمایی، خارجی است.

محمدمهدی کربلایی، ‌در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگز‌اری فارس، در پاسخ به این سؤال که چه مشوق‌هایی برای جذب شرکت‌‌های هواپیمایی خارجی و برقراری مجدد خطوط هوایی در نظر گرفته‌اید؟‌ بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بارها با ایرلاین های مختلف مذاکره و اطمینان خاطر برای رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه فرودگاه به آنها داده شده است.

* ‌اعمال تخفیف در هزینه اماکن فرودگاهی برای جذب ایرلاین‌های خارجی 

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره با ارائه مشوق‌های مختلف در فرودگاه، ادامه داد: برداشتن محدودیت زمانی و اعمال تخفیف در هزینه اماکن فرودگاهی از همکاری‌هایی بوده که با شرکت‌های هواپیمایی صورت گرفته است.

* فعالیت 18 شرکت هواپیمایی در فرودگاه امام

وی در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر چند شرکت هواپیمایی خارجی در فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز دارند؟ اظهار داشت: در شرایط کنونی 18 شرکت هوایی در فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز دارند که از این تعداد، 8 خط آن خارجی است.

* برقراری مجدد پروازهای اتریش و لوفتهانزا به فرودگاه امام 

کربلایی با بیان اینکه خطوط هوایی داخلی فعال‌تر از خطوط هوایی خارجی هستند، اضافه کرد: به تازگی ‌با شرکت‌‌ هواپیمایی لوفتهانزا و شرکت هواپیمایی اتریشی هم مذاکراتی انجام شده است که احتمالا به زودی پروازهای این دو خط هوایی هم به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از سر گرفته خواهد شد.


( ۶ )

نظر شما :