واکنش جدی آمریکا به حمله اخیر ترکیه به بیمارستان غیرنظامی در سنجار

۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۴ کد : ۲۰۰۵۱۷۲ سرخط اخبار

وزارت خارجه آمریکا در واکنش به بمباران اخیر ترکیه در شمال عراق خواستار "احترام به حاکمیت عراق" شد.

به گزارش نقل از روسیا الیوم، اداره امور خاور نزدیک در وزارت خارجه آمریکا گفت: ما از طریق گزارش‌های مطبوعاتی در مورد عملیات ترکیه در شمال عراق مطلع شدیم.
این منبع افزود: ما بر دیدگاه خود تاکید می‌کنیم که هرگونه اقدام نظامی در عراق باید به حاکمیت این کشور احترام بگذارد.

جنگنده های ترکیه روز سه شنبه یک مرکز بهداشتی "غیر رسمی" در روستا در سنجار را هدف قرار دادند که ده کشته و زخمی و دو مفقودی به جا گذاشت.

انتهای پیام


( ۳ )

نظر شما :

اشکان ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۹
نیروی هوایی عراق هم مانند ترکیه هواپیمای اف 16 فالکون دارد چرا مقابله نمیکند؟کاش مطلب کامل نوشته میشد که بیمارستانهای نظامی پ ک ک بمباران شده
کلب الحسین ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۲۶
مرکز بهداشتی غیر رسمی در یک روستا در سینجار !! کسی نیست ببپرسد مرکز بهداشتی غیر رسمی یک روستا با بیمارستانی در عراق چندین سال نوری فاصله دارد؟ از طرفندهای پ.ک.ک این دیگه خیلی تابلو شده ( بر روی هر مرکز اموزش تروریستی یک تابلوی مرکز بهداری میزند، واز ان محل و تابلو ش وچند تروریست باند پیچی شده عکس وفیلم تهیه میکند بعد که مورد حمله واقع میشند ،فورا عکس وفیلم های از پیش تعیین شده را به نمایش میزارند،وافکار جهانی را به بازی میگیرند!
علی ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۳
عمو سام چندان هم واکنش جدی نبود! اگر واقعا حاکمیت وتمامیت عراق اینقدر برای امریکا مهم است چرا ۲۰ سال است عراق را شخم میزند، وتنها کشوری که حاکمیت وتمامیت عراق را زیر سوال برده امریکاست!