نام چه سیاستمدارانی در سال ۲۰۲۱ بیشتر از همه سرچ شد

۳۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۰ کد : ۲۰۰۸۵۲۵ سرخط اخبار

خبرگزاری یونهاپ امروز (سه‌شنبه) با استناد به داده‌های یک شرکت آمار آلمانی گزارشی را در رابطه با ۱۰ تن از پر جست‌وجوترین سیاستمداران توسط کاربران اینترنت در سراسر جهان در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد که بر اساس آن جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در جایگاه نخست و ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا در جایگاه آخر قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، شرکت آلمانی تجزیه و تحلیل "استاتیستا" نموداری را منتشر کرد که بر اساس آن جست و جوی آنلاین نام کیم جونگ اون توسط کاربران اینترنت در سراسر جهان به طور متوسط ماهانه ۱.۹ میلیون بوده و وی را در جایگاه سوم قرار داده، در حالی که جو بایدن با هفت میلیون بار جست و جو در راس این نمودار قرار دارد و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با دو میلیون جست و جو در جایگاه دوم قرار گرفته است.

آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان نیز با ۱.۴ میلیون بار جست و جو در جایگاه چهارم قرار گرفت.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند با ۱.۲ میلیون، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه با ۰.۹ میلیون، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا با ۰.۸۴ میلیون، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با ۰.۷۸ میلیون، ژایر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل با ۰.۷ میلیون و ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا با ۰.۶۴ میلیون بار جست و جو به ترتیب در جایگاه‌های پنجم تا دهم قرار گرفتند.

پایگاه "گوگل ترندز" در تحلیلی جداگانه اعلام کرد، پر جست و جوترین کلید واژه در رابطه با کیم جونگ اون در سال جاری میلادی "کاهش وزن" بود.  

کیم جونگ اون ۳۷ ساله در حالی در ژوئن سال جاری میلادی در یکی از جلسات دفتر سیاسی حزب حاکم حاضر شد که بسیار لاغر شده بود و میزان قابل توجهی وزن کم کرده بود؛ موضوعی که باعث گمانه‌زنی‌های بسیار درباره وضعیت سلامتی وی شد.    


نظر شما :