جهاد اسلامی: اظهارات آستین حمایت از نسل‌کشی علیه ملت فلسطین است

۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۰ کد : ۲۰۲۳۷۰۶ سرخط اخبار

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا که در اراضی اشغالی حضور دارد، اعلام کرد، اظهارات وی تایید می‌کند که این آمریکا است که اشغالگران و ماشین نظامی جنایتکار آنها را هدایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، این جنبش اظهارات «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا را محکوم و اعلام کرد، اظهارات آستین حمایت از نسل‌کشی علیه ملت فلسطین است.

به نقل از سایت خبری «الغد»، جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد، اظهارات لوید آستین در سایه وجود بیش از ۲۰۰۰۰ شهید، ده‌ها هزار مجروح و در بحبوحه بمباران عمدی بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز درمانی، خدمه آمبولانس، خدمه خبرنگاران، ساختمان‌های مسکونی، چادرهای پناهجویان، نعمت بی‌شرمانه آمریکا برای دشمن صهیونیستی است تا به جنایات وحشیانه و نازیستی علیه مردم فلسطین ادامه دهد.

در ادامه این بیانیه آمده‌است، تکرار ادعاهای واشنگتن توسط آستین درباره اینکه رژیم صهیونیستی برای «دفاع از خود» وارد این جنگ شده‌است، گواهی بر این امر است که این آمریکا است که اشغالگران و ماشین جنگی جنایتکار آنها را هدایت می‌کند و نیز نادرستی تمام پیشنهادات سیاسی ارائه شده توسط دولت آمریکا را آشکار می‌کند.

در این بیانیه عنوان شده‌است که اعتراف آستین به اینکه دولت او همچنان تجهیزات مورد نیاز برای ادامه تجاوزات را در اختیار این رژیم قرار می‌دهد و اعلام صریح او مبنی بر اینکه هیچ محدودیت زمانی برای پایان این جنگ تعیین نخواهد شد و سپس تحریک او علیه یمن برای آنچه در حمایت از مردم فلسطین در غزه انجام می‌دهد ترجمه بی‌شرمانه استکبار آمریکا و منطق قلدری است.

حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی

وزیر دفاع آمریکا امروز در سفرش به اراضی اشغالی گفت، کشورش به حمایت از رژیم صهیونیستی متعهد است و این رژیم حق «دفاع از خود» را دارد.

وی در کنفرانس خبری مشترک با «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: این جنگ تا زمان بازگشت همه اسرای صهیونیستی ادامه دارد و «تمام قابلیت‌های نظامی حماس را نابود خواهیم کرد.


نظر شما :