تهدید تروریستی هواپیمای ایرفرانس را مجبور به فرود کرد

۲۰ تیر ۱۳۸۹ | ۱۸:۰۸ کد : ۸۰۰۸ اروپا
یک هواپیمای مسافربری شرکت هوایی ایرفرانس که شنبه شب از ریودوژانیرو در برزیل عازم پاریس بود، به دنبال دریافت هشداری مبنی بر وجود بمب‌ در هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.
تهدید تروریستی هواپیمای ایرفرانس را مجبور به فرود کرد

دیپلماسی ایرانی: یک هواپیمای مسافربری شرکت هوایی ایرفرانس که شنبه شب از ریودوژانیرو در برزیل عازم پاریس بود، به دنبال دریافت هشداری مبنی بر وجود بمب‌ در هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

اين هواپيما به دنبال تماس مقامات برج مراقبت فرودگاه ريودو ژانيرو، در شهر رسيف در شمال شرق برزيل اقدام به فرود اضطراری کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از جورج آندراد، یکی از مقامات فرودگاه رسیف، در شمال شرقی برزیل گزارش داد، پرواز شماره ۴۴۳ شرکت هواپیمایی ایرفرانس همراه با ۴۰۵ مسافر و ۱۸ خدمه مجبور به فرود اضطراری در این فرودگاه شد.

وی همچنین گفت که تمامی سرنشینان هواپیما بدون هیچ گونه حادثه‌ای از هواپیما بیرون برده شدند.

در همین حال یک سخنگوی شرکت ایرفرانس در برزیل به خبرگزاری‌ها گفت که هشدار به بمبگذاری در اين هواپيما در يک تماس تلفنی توسط يک زن، ‪ ۳۰ دقيقه پس از برخاستن هواپيما از باند به مقام‌های فرودگاه ريودو ژانيرو خبر داده شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از مقام های شرکت هوایی ایرفرانس گزارش داد که مسئولان امنیتی پس از بازرسی‌های امنیتی اعلام کردند که هیچ بمبی در هواپیما یافت نشده و هواپیما می‌تواند به مسیر خود ادامه دهد.

فرود اضطراری هواپیمای ایرفرانس در فرودگاه شهر رسیف، فعالیت این فرودگاه را به مدت ۳۰ دقیقه متوقف کرد. این مسیر همان مسیری است که در سال گذشته میلادی یک فروند از هواپیمای ایرفرانس در آب های اقیانوس اطلس دچار سانحه شد و سقوط کرد و همه 228 سرنشین آن کشته شدند.


نظر شما :