حزب‌الله: سوریه سقوط نخواهد کرد

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۲۰:۴۱ کد : ۱۹۱۵۵۵۷ سرخط اخبار

رئیس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان گفت: زمان شکست های ما به پایان رسیده و چیزهایی برای دشمن آماه کرده ایم که حتی خواب آنها را هم نمی بیند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از النشره، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان و از اعضای ارشد حزب الله لبنان گفت کسانی که به ما در پشت مرزها در منطقه الهرمل تجاوز کرده اند، همان هایی هستند که می خواهند ما را در جنوب و در مقابل دشمن اسرائیلی هدف قرار دهند و می خواهند به ما از پشت خنجر بزنند، آنها می خواهند روی ما را به داخل برگردانند و از مقابله با دشمن اسرائیلی باز دارند و از آمادگی برای مقابله با این دشمن منع کنند.

وی ادامه داد: ما اطمینان داریم که مرحله تجاوز اسرائیل به لبنان بدون آنکه مقابله ای با آن صورت گیرد، سرنوشت اسرائیل را در محک قرار خواهد داد، این مرحله از مدت ها پیش به سر آمده و ما در زمان پیروزی ها وارد شده ایم و این دستاوردها را ادامه می دهیم، زمان شکست های ما به پایان رسیده و ما برای دشمن چیزهایی را آماده کرده ایم که حتی خواب آنها را هم نمی بیند و نمی تواند قدرت حزب الله را تصور هم بکند. ما آمادگی هایی را به دست آورده ایم که در صورت ارتکاب هر حماقتی علیه لبنان خود احساس خواهد کرد که سرنوشتش در معرض آزمایش و محک قرار گرفته است.

این مقام پارلمانی حزب الله تصریح کرد: چیزی که مایه تاسف ماست، اتفاقات پیرامونی [در سوریه] است، گویا نظام این کشور مورد هدف نیست بلکه زیرساخت های آن در معرض هدف است و باید طوری این برنامه اجرا شود که سوریه حتی تا 50 سال آینده نیز بتواند پایمردی و بازدارندگی را برای سوری ها تامین کند.

رعد تاکید کرد که تا زمانی که اراده مقاومت در لبنان و سوریه وجود دارد، سوریه سقوط نخواهد کرد و خواب و رویاهای توطئه گران علیه سوریه محقق نخواهد شد و لبنان نیز با مقاومت قهرمان و ملت فداکارش قوی باقی خواهد ماند.

کلید واژه ها: لبنان حزب الله سوریه


نظر شما :