هشدار علمی نقدی در مورد سازش با آمریکا

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۰۳:۴۳ کد : ۱۹۱۶۳۳۲ سرخط اخبار

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر سازشی با آمریکا صورت بگیرد طبق دلایل علمی و متقن، وضعیت اقتصادی ایران بسیار بدتر خواهد شد و امروز راه شهدا، راه عزت و مقاومت است.

به گزارش تسنیم، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم نکوداشت مهاجرین و انصار که به مناسبت سی امین سالگرد شهادت شهید بروجردی و همرزمانش با حضور فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا در سالن 5 آذر برگزار شد، گفت: خانواده شهدا پس از شهدا با صبر و استقامت و بصیرت راه شهدا را ادامه دادند و روشنی بخش راه همه مردم در ادامه راه شهدا بودند.

نقدی شهید بروجردی را مظهر اخلاص دانسته و اظهار داشت: از هر شهیدی ویژگی خاصی در ذهن افراد می ماند و آنچه از شهید بروجردی در خاطر من مانده اخلاص است و بعد ولایتمداری و اطاعت محض از ولایت که آن را در تمامی شئون زندگی خود تسری داده بود.

وی، خواسته امروز شهید بروجردی را خلق حماسه عنوان کرد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم ولایت در پیچ تاریخی هستیم که با فروپاشی تمدن غرب، بشریت به دنبال تمدن جدیدی است و آن الگوی نظام اسلامی است و صاحبان تمدن غرب برای جلوگیری از تولد این تمدن جدید، شدیدترین تهاجمات را در تمامی عرصه ها علیه ملت ایران بکار می برند.

نقدی با اشاره به شکست های دشمن در عرصه نظامی با جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمن در تمامی جبهه ها در جنگ تمام عیار می باشد و ماموریت امروز برای عبور از این جنگ، حماسه آفرینی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین دعوت برخی را به سازش با استکبار برای زندگی بهتر یادآور شد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ما را به حماسه فرا می خواند و امروز اگر شهید بروجردی بود، خواستار ایستادگی مقابل سازشکاران و ادامه مسیر مقاومت بود چراکه اگر قرار بود به خاطر چند لقمه نان و بالا و پایین رفتن قیمت ها تسلیم آمریکا شویم، چرا این شهدا را تقدیم کردیم.

وی وضعیت مردم عراق، لبنان و فلسطین را در زمان سازش با دشمن یادآور شده و خاطرنشان کرد: ملت ایران به همه آزادی خواهان جهان نهیب زد و حزب الله و جهاد در همه جا تشکیل شد و حتی موج آزادی خواهی به آمریکای لاتین و داخل خاک آمریکا نیز رسیده است و اکنون که همه مردم دنیا فهمیده اند می توان با دست خالی مقابل زورگویان ایستاد، آیا باید سازش کرد؟

نقدی وضعیت اسفبار مصر را نتیجه سازش با دشمنان دانست و بیان کرد: ویرانه امروز عراق، سرنوشت سازش با دشمن است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان این نکته که هیچگاه خداوند متعال، انقلاب اسلامی و مقاومت را تنها نگذاشته است، تصریح کرد: امروز مردم دنیا از آمریکا متنفر هستند و جمهوری اسلامی به لطف خدا و با مقاومت و ایستادگی در اوج عزت و سربلندی است.

وی سازش و تسلیم را فروختن انسانیت و شرافت و فروختن راه امام و شهدا دانست و اظهار داشت: اگر سازشی با آمریکا صورت بگیرد طبق دلایل علمی و متقن، وضعیت اقتصادی ایران بسیار بدتر خواهد شد و امروز راه شهدا، راه عزت و مقاومت است.

نقدی در پایان سخنان خود خطاب به مادر شهید بروجردی و خانوده شهدا و رزمندگان و پیشمرگان کرد مسلمان بیان کرد: یقین بدانید تا آخرین نفس بر سر پیمانی که با شهدا بسته ایم هستیم و از ولایت دفاع می کنیم.

کلید واژه ها: شهدا شهید بروجردی شهید بروجردی سازش مقاومت آمریکا سازش با دشمن بسیج راه شهدا تمدن


( ۱ )

نظر شما :