دفتر هاشمی رفسنجانی:

پیام محرمانه‌ای از وزیر خارجه آمریکا دریافت نکردیم

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۰۴:۲۱ کد : ۱۹۱۶۴۱۳ سرخط اخبار

دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خبر یک سایت آمریکایی مبنی بر ارسال پیام محرمانه از سوی جان کری برای اعلام حمایت کاخ سفید از هاشمی رفسنجانی را تکذیب کرد.

به گزارش فارس، دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خبر پایگاه اطلاع رسانی آمریکایی «WND» مبنی بر پیغام محرمانه جان کری به آیت الله هاشمی رفسنجانی که در برخی سایت های داخلی نیز بازنشر یافته را تکذیب کرد.

توضیحات دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح ذیل است:

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری متأسفانه برخی رسانه های مغرض داخلی با اعتقاد به اینکه هدف هر وسیله ای را توجیه می کند و بدون توجه به منافع و مصالح ملی کشور و صرفا با هدف تخریب و بدنام کردن رقیب انتخاباتی خود علاوه بر خبرسازی و شایعه پراکنی داخلی از منابع معاند و ضدانقلاب خارجی نیز کمک گرفته و بلندگوی مطامع و اهداف سوء رسانه های مغرض و معاند خارجی می شوند.

هر چند از رسانه های خارجی انتظاری جز دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران نمی رود ولی تأسف انگیز اینکه چرا برخی رسانه های داخلی بلافاصله از اخبار منتشره در منابع خارجی که به مذاق سیاسی و جناحی آنان سازگار است استفاده کرده و بلندگوی آنان می شوند.

سؤال اساسی از این رسانه ها اینست که آیا حاضرند همه اخبار این رسانه ها علیه همه مسئولان و نظام جمهوری اسلامی ایران را پوشش داده و باز تکرار کنند؟!

دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی با ابراز تأسف از اقدام ضدانسانی و اخلاقی اینگونه رسانه های داخلی که بلندگوی رسانه های معاند ضدانقلاب می شوند و تکذیب شدید این مطلب، حق قانونی خود را برای پیگیرد حقوقی این موضوع و برخورد قانونی با رسانه های خاطی محفوظ می دارد.

کلید واژه ها: رسانه خارجی


نظر شما :