کلینتون در انتخابات سراسری، ترامپ را له می‌کند

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۳ کد : ۱۹۵۸۵۵۵ سرخط اخبار

«جان کسیچ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گوید در صورت تعیین دونالد ترامپ به عنوان نامزد نهایی این حزب در انتخابات سراسری، کلینتون او را «له» خواهد کرد.

به گزارش فارس، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، درباره خطر «له شدن» دونالد ترامپ در مبارزه با هیلاری کلینتون در انتخابات سراسری هشدار داد.

در حالی که مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای تعیین نامزد نهایی احزاب دموکرات و جمهوریخواه در جریان است، اظهارنظرهای نامزدها درباره ناتوانی و نقاط ضعف رقبایشان هم تشدید شده است.

به گزارش پایگاه هیل، بر همین اساس فرماندار اوهایو و نامزد جمهوریخواه انتخابات 2016 درباره خطر تعیین شدن دونالد ترامپ به عنوان نامزد نهایی این حزب هشدار داد.

جان کسیچ که از منظر حمایتهای مردمی و میزان آرای ایالتی در بین سه نامزد جمهوریخواه، در رده آخر قرار دارد، هشدار داد که اگر ترامپ نامزد نهایی حزب شود، در انتخابات سراسری توسط هیلاری کلینتون «له» خواهد شد.

او گفت: «آنچه من واقعا به آن علاقه دارم آن است که می خواهم مطمئن شوم هیلاری کلینتون رئیس جمهور نشود و اگر دونالد ترامپ در کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواه به عنوان نامزد حزب انتخاب شود، او(در انتخابات سراسری) له خواهد شد».

کسیچ با بیان اینکه او قادر به شکست دادن کلینتون است، افزود: «حقیقت آن است که من تنها کسی هستم که در 15 یا 16 نظرسنجی اخیر، هیلاری کلینتون را شکست دادم».

کلید واژه ها: ترامپ دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه هیلاری کلینتون نامزد نهایی


نظر شما :