دیدار امیرعبدالهیان با خانواده شهید بدرالدین

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۱:۵۱ کد : ۱۹۵۸۹۹۴ سرخط اخبار
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان با مادر، همسر و فرزندان شهید مصطفی بدرالدین دیدار و گفت وگو کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران به همراه محمد فتحعلی سفیر ایران در بیروت با حضور در منزل شهید مصطفی بدرالدین با مادر، همسر و فرزندان این شهید و همچنین همسر شهید عماد مغنیه (خواهر شهید بدرالدین) دیدار و گفت وگو کرد. 
 
به گزارش فارس، معاون وزیر خارجه کشورمان در این باره تاکید کرد: تروریسم تکفیری و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه هستند و جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد راسخ مسیر مبارزه با تروریسم و تقویت وحدت جهان اسلام را دنبال می کند. 
 
وی شهدای مقاومت را افتخار جهان اسلام خواند و تحرکات تروریسم تکفیری و حامیان انان را به ضرر امنیت جمعی منطقه ای و در جهت خدمت به اهداف رژیم صهیونیستی که ایجاد تفرقه در جهان اسلام را دنبال می کند، خواند. 
 
حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان روز شنبه (25 اردیبهشت ماه) نیز با حضور بر سر مزار شهید بدرالدین در منطقه ضاحیه بیروت به مقام این شهید مجاهد ادای احترام کرد.
 
امیرعبداللهیان همچنین در بیروت با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و شهادت حاج مصطفی بدرالدین را به وی تبریک و تسلیت گفت.
 
دبیرکل حزب لله لبنان نیز در این دیدار با تکریم مقام شهدای مقاومت و مبارزه با تروریسم افزود: اگر ایثارگری و جانفشانی شهدای مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و مبارزه با تروریسم نبود و اگر شهدای مدافع حرم نبودند اکنون هیچ امنیتی در منطقه وجود نداشت.
 
سیدحسن نصرالله با انتقاد از رفتار کسانی که در مسیر ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمانان عمل می کنند بر حفظ هوشیاری جهان اسلام در مقابل تحرکات مذبوحانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد. 
 
وی اقدامات تروریست های تکفیری در سوریه و عراق و تلاش برای تعمیم ناامنی ها به دیگر کشورهای اسلامی منطقه را مرتبط با سیاست های جاه طلبانه رژیم نامشروع صهیونیستی و حامیان آن و استفاده ابزاری از تروریسم دانست. 
 
سید حسن نصرالله سیاست جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم و کمک به حل سیاسی بحران های منطقه ای را ستود و گفت: طرف هایی که در منطقه با تمرکز بر روش های نظامی و امنیتی و استفاده ابزاری از تروریسم اهدافشان را پیگیری می کنند، مسبب بی ثباتی و رشد تروریسم هستند.
 
سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز روز یکشنبه در منزل فرمانده ارشد شهید حزب الله حاضر شد و شهادت «مصطفی بدرالدین» را به خانواده اش تبریک و تسلیت گفت.
 
به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان روز (جمعه) در پیامی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شهادت مجاهد بزرگ مصطفی بدرالدین را تسلیت گفت.
 
شهید مصطفی بدرالدین، فرمانده شاخه نظامی حزب الله لبنان بامداد روز جمعه، در انفجاری در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق، همراه با پنج تن از یارانش به شهادت رسید.
 
حزب الله لبنان در بیاینه ای عامل شهادت «مصطفی بدرالدین» فرمانده شاخه نظامی خود را توپخانه تروریست های تکفیری اعلام کرد.

کلید واژه ها: بدرالدین مصطفی بدرالدین مصطفی مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی


نظر شما :