معرفی پوتین به عنوان کاندیدای حزب "روسیه واحد"

۰۲ دی ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۲ کد : ۱۹۷۳۹۳۴ سرخط اخبار

نخست وزیر روسیه در نشست حزب "روسیه واحد (متحد)" از کاندیداتوری ولادیمیر پوتین به عنوان منتخب این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۸ میلادی خبر داد.

به گزارش ایسنا از وستی، دیمیتری مدودف گفت: حزب روسیه واحد خوشحال است که ولادیمیر پوتین را به عنوان کاندیدای خود برای بالاترین مقام دولتی معرفی کند.
وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال ۲۰۱۸ میلادی باید کاملا شفاف و مشروع باشد.
مدودف تاکید کرد: این موضوع برای سیستم سیاسی و توسعه متمدن کشورما مهم است و من مطمئن هستم که همه ساکنان دولت بزرگ روسیه این را می خواهند و ما باید این کار را انجام دهیم.

نخست وزیر روسیه گفت: به عنوان یک نیروی سیاسی مسئول، ما می دانیم که در شرایط فعلی، ولادیمیر پوتین تکیه مردمی بر وسیعترین لایه از شهروندان دارد و نمایندگی حزب را شامل نمی شود، ما از تصمیم پوتین برای نامزدی مستقل پشتیبانی می کنیم، اما ما توانمندی خود را برای حمایت از شما نشان می دهیم.

وی تاکید کرد که تنها گزینه روسیه واحد ولادیمیر پوتین خواهد بود.

پیش از مدودف، پوتین در میان تشویق پیاپی شرکت کنندگان در کنگره حزب واحد روسیه به سخنرانی پرداخت.
رئیس جمهور روسیه گفت: ما باید پیشرفت مستمر روسیه را در دنیای آینده فراهم کنیم، ما باید به یک کشور واقعی از نظر آزادی اقتصادی تبدیل شویم.
وی گفت: نباید به مردم وعده های غیر قانونی همانند دهه ۹۰ میلادی داد، من تاکید می کنم فساد، بی قانونی و بی تفاوتی و دروغ نسبت به بازار کسب و کار،ثبات و توسعه کشور را تضعیف می کند.
پوتین با اشاره به تاریخ هزار ساله روسیه بر ادامه اصلاحات اقتصادی و کمک به رونق و پایداری اقتصاد این کشور تاکید کرد.
رئیس جمهور روسیه گفت: هیچ کس نمی تواند مردم کشور ما را در راه پیروزی متوقف کند، توسعه ما غیر قابل برگشت است و من در این راه مطمئن هستم زیرا میلیون ها نفر از شهروندان روسیه با ما هستند.
انتخابات ریاست جمهوری روسیه قرار است ۱۸ مارس ۲۰۱۸ میلادی برگزار شود.

پوتین پیشتر اعلام کرده بود به عنوان نامزد مستقل در انتخابات شرکت می کند.

کلید واژه ها: ولادیمیر پوتین


نظر شما :