ربیعی: تحریم آمریکایی‌ها؛ محکوم به شکست

۰۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۲ کد : ۱۹۸۵۱۸۳ سرخط اخبار

سخنگوی دولت گفت: ملت ایران دیروز توطئه منافقین در مرصاد و امروز تحلیل‌های آمریکا برای تحریم را بر هم زد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما علی ربیعی در نشست خبری هفتگی خود با یادی از شهدای عملیات مرصاد و مقایسه این عملیات با خنثی سازی تحریم‌ها تصریح کرد: آن روز منافقین با طرح شعار از مهران تا تهران تصور می‌کردند که هیچ جامعه مدنی و نهاد مدنی در مقابل آن‌ها نخواهد ایستاد و در تحلیلی نادرست فکر می‌کردند نظام جمهوری اسلامی ایران تک قطبی و امنیتی است و پشتوانه مردمی ندارد.

وی افزود: آن‌ها می‌پنداشتند که در­ ایران هیچ نهاد مدنی و جامعه مدنی مقابل آن‌ها نمی‌ایستد، ­رژیم تنهاست و هیچ حرکتی نیست که از آن حمایت کند و مردم به آن‌ها خواهند پیوست.
ربیعی گفت: امروز هم همین تحلیل را در فتنه انگیزان و جنگ افروزان آمریکایی مشاهده می‌کنیم به طوری که آن‌ها هم تحریم را آغاز کردند و فکر می‌کردند با فشار تحریم، جامعه مدنی و نهاد‌های مدنی و مردم ایران با گروه‌های فعال در کشور هیچ کدام در مقابل فشار آمریکا نخواهند ایستاد و علیه حکومت خودشان شورش خواهند کرد.
سخنگوی دولت تصریح کرد: امروز هم پشت صحنه تخریب چهره‌های خدوم و زحمتکش نظام همین منافقین هستند و کسانی که به هر نحو مردم را از دستاورد‌های نظام دلسرد می‌کنند دانسته و ندانسته راه منافقین را طی می‌کنند.
وی افزود: مردم ما با قدرت در دوران اخیر علیه جنگ‌های اقتصادی و فشار‌های روانی ایستادند در حالی که آن‌ها تصور می‌کردند نظام و حاکمیت ما پشتوانه‌ای ندارد.
سخنگوی دولت گفت: خوشبختانه مردم سالاری حاکمیت ایران در آن روز و امروز توطئه‌ها و برنامه‌های منافقین و آمریکایی‌ها را بر هم زد.

کلید واژه ها: تحریم علی ربیعی


نظر شما :