ارسال محموله بهداشتی تولید شده دانشجویان بسیجی برای مستضعفین آمریکا

۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۰ کد : ۱۹۹۰۴۰۲ سرخط اخبار

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: دوستان دانشجوی ما یک محموله‌ای از اقلام بهداشتی که اتفاقا تولید خودشان هم است را برای ارائه به مستضعفین آمریکا آماده کرده اند و امروز به دفتر حافظ منافع آمریکا ارائه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد جواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی، در حاشیه بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از کارگاه تولید ماسک و اقدام ضدعفونی کننده و بهداشتی در لانه جاسوسی سابق آمریکا گفت: تفاوت نظام امت و امامت با سایر جوامع همین است که آنجایی که جامعه در موضوعی  نیاز به کمک داشته باشد همه مردم ما به یاری یکدیگر می شتابند و امروز هم می بینید دانشجویان داوطلب بسیجی اینجا جمع شدند تا نیازهای مردم جامعه را برطرف کنند.

وی ادامه داد: این چنین اقدامی برگرفته از اندیشه و فرهنگ در نظام امت و امامت است. این فداکاری، وحدت و صمیمیت که امروز کرونا بهانه برای بروز آنها شده،گذشته از خسارات مادی که به ما تحمیل می‌شود و البته باید تلاش کنیم که به حداقل برسد، زمینه بروز ارزش‌ها و فرهنگ والای ملت مسلمان ایران است.

نیک روش گفت: امیدواریم انقلاب اسلامی روزی در همه جهان فراگیر شود تا باقی مردم دنیا هم بتوانند با این فرهنگ و ارزش‌ها با مشکلات مقابله کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بحرانی بیماران کرونایی در آمریکا و غرب، تاکید کرد: آمریکایی‌ها می دانند که چیزی از آنچه امروز با بزک کردن سرپا نگه داشته می‌شود، باقی نمانده است و دیری نخواهد پایید که هیمنه تمدن غرب و آمریکا درهم فرو بریزد و دیگر نیاز به این نیست که ما بخواهیم اثبات کنیم.

وی تاکید کرد:‌امروز وضعیت کشوری مانند آمریکا داعیه‌دار تمدن است نسبت با این بحران کرونا  مشخص شده و افول آمریکا همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند، قطعی است.

نیک روش در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا حاضر هستید به مستضغفان و ملت آمریکا برای مقابله با کرونا کمک کنید، اضافه کرد: اتفاقا دوستان دانشجوی ما امروز یک محموله‌ای از اقلام بهداشتی که اتفاقا تولید خودشان هم است را برای ارائه به ملت مستضعف آمریکا آماده کرده اند و امروز به دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران ارائه خواهند کرد.

وی گفت: ما آمادگی این را داریم که با همت مردم ایران، برای آمریکایی‌هایی که امروز نمی‌توانند نیازهای اولیه خودشان را تامین کنند، کمک حال باشیم شاید برای آمریکایی‌ها قابل تصور نباشد که از سفارت‌شان که یک روزی در ایران بود یک همچین جوانهایی و یک همچین صدایی برای کمک به آمریکا بلند شود.

کلید واژه ها: ایران و امریکا کرونا


( ۴ )

نظر شما :

نیازمند ژل ضدعفونی کننده دست ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۶
آقا یکبار برای همیشه دست بردارید از این کارهای دم دستی و چیپ(بقول جوونهای امروزی خز!!) تا کی با این کارها دستکم دل مردم داخل را به درد میاورید و مردم بیرون به خنده !!؟؟ کسی این کار را میکند که از سر سیری دست به این کار بزند نه برای شعار ! مگر مردم ایران همان مستضعفهای ایران به این چیزهایی که برای مستضعفهای امریکا!!! فرستاده اید بیشتر نیاز ندارن الان یعنی مردم ایران همه تامین اند و به این چیزها نیاز ندارن!!؟ الان برای مردم پیدا کردن یه ماسک یا یک ضدعفونی کننده دست در بیشتر شهرهای آن اگر نگوییم غیر ممکن که بسیار مشگل است بعد شما میاید این کارها رو میکنید تا کی آخه این بازی رو میخواید ادامه بدید!!؟؟ کمی شرم کنید!!
مهدی ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۰:۴۱
آمریکا به دلیل اینکه مردمش خانه بمونن و کرونا نگیرن نفری هزار تا دو هزار دلار حدود پانزده تا سی میلیون تومان میده این محموله خیلی قیمت داشته باشه ده میلیون خب معلومه ملت دنیا به ما می خنده