مرگ یک شاهزاده دیگر سعودی

۰۶ دی ۱۳۹۱ | ۱۲:۵۶ کد : ۱۹۱۰۸۱۵ سرخط اخبار

فارس به نقل از خبرگزاری عربستان، دفتر پادشاهی عربستان امروز در بیانیه ای از مرگ ترکی بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود معاون امور اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان در سن ۵۳ سالگی خبر داد.

منابع پزشکی عربستان گفتند: معاون وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان که ناظر کل شبکه تلویزیونی الریاضه این کشور نیز می باشد، امروز سه شنبه در بیمارستان نظامی شهر ریاض براثر ابتلا به سکته مغزی جان خود را از دست داد.

شاهزاده ترکی بن سلطان بن عبدالعزیز یکی از فرزندان شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز آل سعود وزیر دفاع و ولیعهد سعودی متوفی است.

وی ناظر اداره مطبوعات در بخش اطلاع رسانی خارجی وزارت فرهنگ و اطلاع رسانی تعیین شد و در سال ۱۹۸۶ میلادی مشاور اطلاع رسانی این بخش بود و در سال ۱۹۹۰ میلادی به معاونت بخش برنامه ریزی و مطالعات وزارت فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان رسید و در سال ۱۹۹۶ میلادی بود که به سمت معاون وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی تعیین شد.

معاون وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی برادر فهد بن سلطان امیر منطقه تبوک در شمال غربی عربستان و فیصل بن سلطان دبیرکل موسسه خیره سلطان است.

کلید واژه ها: اطلاع رسانی عربستان و اطلاع رسانی سلطان فرهنگ و اطلاع و اطلاع فرهنگ و فرهنگ فرهنگ و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ وزیر فرهنگ و اطلاع وزیر فرهنگ و بن سلطان


نظر شما :