موضع‌گیری نقدی درباره ارتباط با آمریکا

۱۸ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۶:۱۳ کد : ۱۹۱۲۴۹۳ سرخط اخبار

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که «موضع بسیج درباره ارتباط با آمریکا همان موضع امام خمینی(ره) است» گفت: امام خمینی(ره) فرمودند که ما با آمریکا ارتباط برقرار نمی کنیم، مگر این که آمریکا آدم شود.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره خلاقیت ها و ابتکارات بسیج در جمع خبرنگاران، با بیان این که «موضع بسیج درباره ارتباط با آمریکا همان موضع امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: آدم شدن آمریکا به معنای آن است که از حمایت اسراییل دست بردارد و به مردم فلسطین اجازه دهد آنها آزادانه تصمیم بگیرند.

وی افزود: آمریکا باید پایگاه های نظامی، جاسوسی و شکنجه گری خود را در منطقه جمع کند. در این صورت می توانیم با آمریکا دوستانه و همانند سایر کشور ها ارتباط برقرار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه های بسیج برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده چیست؟ گفت: بسیج برنامه بصیرت افزایی و تشویق و ترغیب همگان به انسجام ملی، حفظ آرامش و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در یک شرایط امن است.

نقدی در پاسخ به سوال دیگری در مورد جشنواره خلاقیت ها و ابتکارات بسیج، اظهار کرد: مقام معظم رهبری یکی از ویژگی های بسیج را ابتکار نامیدند. بسیج مبدا خلاقیت و ابداع است و این امر به این دلیل است که نیروهای بسیج اراده و عزم برای رسیدن به اهداف خود را دارند. آنها همه ظرفیت های ذهنی شان را به کار می گیرند تا بر مشکلات فائق آیند. این ویژگی منشاء ابتکار می شود.

کلید واژه ها: بسیج آمریکا با آمریکا


نظر شما :