افزایش تماس های صهیونیست ها و اعراب

۰۸ مهر ۱۳۹۲ | ۱۳:۵۸ کد : ۱۹۲۲۱۹۹ سرخط اخبار
یک رسانه رژیم صهیونیستی از افزایش تماس ها و مذاکرات مقامات برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی در پی مذاکرات ایران و آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از "هاآرتص" ، روز پنجشنبه در حالی که وزیر خارجه ایران و آمریکا در حال مذاکره با هم بودند یک دیپلمات عربستانی  با نزدیک شدن به همتای صهیونیستی خود با تعجب به وی گفت: اینجا چه خبر است؟

یک مقام رژیم اسرائیل که خواست نامش فاش نشود گفته است: در روزهای اخیر دیدارها و تماس های بسیاری بین دیپلمات های این رژیم و عربستان ، اردن ، امارات متحده عربی و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت گرفته است که در تمامی این تماس ها شاهد نگرانی و تشویش طرفها از مذاکرات ایران و آمریکا بوده ایم.

این مقام ارشد رژیم صهیونیستی گفته است :کشورهای عرب مذکور نگران آب شدن یخ روابط ایران و آمریکا هستند و نگرانند که رابطه ایران و آمریکا به قیمت منافع آنها تمام شود.

بنا بر این گزارش سفیر عربستان در آمریکا در روزهای گذشته بارها خواستار شفاف شدن مواضع آمریکا در قبال مذاکره با ایران شده است.

همچنین در روزهای گذشته نمایندگان امارات متحده عربی ، مصر ، اردن و کویت در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با جان کری وزیر خارجه آمریکا دیدار کرده و در خصوص مذاکرات ایران و آمریکا ابراز نگرانی کرده اند.

همچنین در پی مذاکره تلفنی روز گذشته روسای جمهور ایران و آمریکا، امروز منابع خبری از سفر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن خبر داده اند.

 

کلید واژه ها: ایران و آمریکا رژیم صهیونیستی


نظر شما :