درخواست بعیدی‌نژاد برای پیشگیری‌های شخصی در مقابله با کرونا

۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۲ کد : ۱۹۹۲۸۳۹ سرخط اخبار

سفیر ایران در لندن گفت که اعمال کنترل‌های شخصی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا بسیار موثر است.

به گزارش ایسنا، حمید بعیدی‌نژاد در صفحه تلگرام خود نوشت: بر اساس خبر خبرگزاری‌ها، دو هفته پیش به دنبال برگزاری یک مجلس عروسی در هندوستان، حداقل هشتاد نفر مبتلا به ویروس کورونا شدند. داماد هم که در مجلس عروسی خود علایٔم نسبتا خفیفی از کرونا داشت، دو روز بعد فوت کرد.

کشورهای پر جمعیت جهان مانند هندوستان این روزها با افزایش مبتلایان به ویروس کورونا روبرو هستند و دولتها برای کنترل بیماری به وضع مقررات بیشتری مبادرت کرده‌اند. هند بعد از آمریکا و برزیل بیشترین آمار مبتلایان به کورونا را داراست، هر چند بر اساس جمعیت، جزو کشورهای با کمترین جمعیت مبتلا به ازای هر یک میلیون جمعیت می‌باشد. آمریکا با سی و پنج هزار و برزیل با سی و یک هزار مبتلای جدید روزانه بالاترین تعداد مبتلایان روزانه در دنیا را دارند.

مقام عالی بهداشت آمریکا دیروز اعلام کرد که آمار مبتلایان در آمریکا حتی ممکن است به تعداد صد هزار نفر در روز برسد که بسیار نگران کننده است.

 بنا به نظر کارشناسان سازمان بهداشت جهانی، اعمال کنترل‌های شخصی برای پیشگیری برای کنترل بیماری بسیار موثر میباشد. در ایران نیز ستاد عالی کورونا مردم را از برگزاری مراسم جشن و ترحیم برحذر داشته است. بر اساس آمار، تعداد زیادی از افراد که به این‌بیماری مبتلا شده‌اند، این بیماری را در محیط‌ها و مجالس جمعی از دیگر افراد مبتلا گرفته‌اند.
انتهای پیام

 
 
 


نظر شما :