سومین دیدار الابراهیمی با اسد

۰۴ دی ۱۳۹۱ | ۱۷:۵۳ کد : ۱۹۱۰۷۴۳ سرخط اخبار

فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب به سوریه امروز (دوشنبه) بعد از دیدارش با رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد، اوضاع سوریه همچنان ناآرام است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، اخضر الابراهیمی، فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب با بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در دمشق دیدار کرد.

وی در پی این دیدار اعلام کرد که با بشار اسد در خصوص وضعیت سوریه، بحران این کشور و راه های خروج از بحران سوریه گفتگو کرده است.

همچنین الابراهیمی تاکید کرد که در این دیدار پیشنهاداتی را به وی در خصوص حل و فصل بحران سوریه ارائه کرده است.

الابراهیمی همچنین اوضاع سوریه را نگران کننده توصیف کرد و گفت: با اسد درباره مشکلات و رنج های بی شمار مردم سوریه صحبت کردیم.

وی محور مذاکراتش را با اسد برداشتن گام هایی درباره آینده سوریه اعلام کرد.

فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب به سوریه در ادامه گفت: اوضاع سوریه همچنان ناآرام است.

پیشتر اخضر الابراهیمی در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرده بود که تهدید به استعفا نکرده است و هرگز از مقامات روسیه نخواسته است که به بشار اسد برای دیدار با وی اعمال فشار کنند.

این اظهارات الابراهیمی در پی آن بود که شبکه الاخباریه خبری را مبنی بر تهدید الابراهیمی به استعفا از سمتش و درخواستش برای اعمال فشار بر بشار اسد برای دیدار با وی منتشر کرده بود.

الابراهیمی روز یکشنبه از طریق فرودگاه بیروت و برای سومین بار از زمان تعیینش به عنوان نماینده سازمان ملل در سوریه وارد دمشق شد.

کلید واژه ها: سوریه الابراهیمی بشار اسد


نظر شما :