مقام اسرائیلی: درگیر جنگی تکنولوژیکی با ایران هستیم

۱۰ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۳ کد : ۱۹۵۳۳۹۲ سرخط اخبار

رئیس سازمان اطلاعاتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ایران، هر دو برای برتری فناوری با یکدیگر در حال جنگ هستند و جمهوری اسلامی به سرعت در حال کم کردن فاصله کیفی خود با این رژیم است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «هرزل هالوی» رئیس سازمان اطلاعاتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت، اسرائیل و ایران، هر دو برای برتری فناوری با یکدیگر در حال جنگ هستند و جمهوری اسلامی به سرعت در حال کم کردن فاصله کیفی خود با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، هالوی که در جمع اعضا دانشکده مدیریت در تل آویو سخنرانی می کرد، گفت: «اگر از من بپرسید آیا ما در طول 10 سال آینده با ایران جنگ خواهیم کرد، من یک پاسخ شگفت آور به شما می دهم: ما اکنون در حال جنگ با ایران هستیم. ما با ایران در حال جنگ تکنولوژیک هستیم. مهندسان ما با مهندسان ایرانی در حال جنگ هستند».

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: «ما در حال حاضر از لحاظ فناوری از آنها جلوتر هستیم اما ایرانی ها به سرعت در حال کاهش این فاصله هستند».

هالوی ادامه داد، از انقلاب 57 تاکنون، تعداد دانشگاه ها و دانشجویان در ایران، 20 برابر شده در حالی که تعداد همین مورد در اراضی اشغالی 3.5 برابر شده است. 

این ژنرال صهیونیستی در بخش دیگری از سخنان خود گفت، اگر ویدئوهایی که اکنون از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در اراضی اشغالی و فلسطینی تهیه شده و در فضای مجازی پخش شده، در سال 1948 وجود داشت، اسرائیل شکل نمی گرفت.

هرزل هالوی به دفاع از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در مقابل انتقادات از میزان بودجه این وزارتخانه پرداخت و گفت، رویکرد منفی در قبال ارتش خطرناک است.

وی افزود: «افسران به من می گویند مردم گاهی آنها را در خیابان نگه می دارند و می گویند ما مشکل اقتصاد اسرائیل هستیم».

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :