اخطار عمران خان به سران آمریکا درباره ایران

۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۸ کد : ۱۹۸۵۳۴۸ سرخط اخبار

با گذشت حدود دو هفته از سفر نخست وزیر پاکستان به آمریکا و دیدار وی رئیس جمهور این کشور بخش‌های تازه‌ای از سخنان وی منتشر شد.

به گزارش افکارنیوز، با گذشت حدود دوهفته از سفر عمران خان به آمریکا بخش‌های تازه‌ای از سخنان وی در مورد ایران و اوضاع منطقه‌ای توسط خبرگزاری‌ها منتشر شد.

اخبار سیاسی- نخست وزیر پاکستان در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد: ما تمام تلاش خود را برای به خطر نیفتادن منطقه و عدم وقوع یک جنگ جدید انجام خواهیم داد.

عمران خان ضمن اخطار به سران آمریکایی گفت: من به ایران سفر کرده‌ام و از نزدیک مردم این کشور را دیده‌ام فقط می توانم این را بگویم که روحیه شهادت طلبی بین شیعیان از اهل سنت هم بیشتر است.

وی تاکید کرد: اگر اشتباهی سر زده و به ایران حمله شود باتلاقی برای عاملان حمله به وجود می‌آید که مردم دنیا بحران القاعده و طالبان را برای همیشه فراموش خواهند کرد.

عمران خان گفت: حمله آمریکا به افغانستان باعث به دردسر افتادن 17 ساله پاکستان شد حال ما حتی نمی توانیم تصور کنیم که اگر درگیری با ایران رخ دهد چه اندازه می تواند به پاکستان ضربه بزند.

رهبر حزب تحریک انصاف گفت: من نمی دانم رهبران دنیا می توانند این مساله مهم را درک کنند یا خیر! ایران را نباید با عراق مقایسه کرد.

عمران خان گفت: نگرانی من این است که مردم جهان حتی نمی توانند تصور کنند که درگیری و فشار آوردن بر ایران تا چه اندازه می تواند خطرناک باشد.

وی افزود: پاکستان تمام تلاشش را برای حل مشکلات منطقه‌ای و به خصوص بهبود التهاب موجود با ایران انجام خواهد داد.

کلید واژه ها: عمران خان پاکستان


( ۱۴ )

نظر شما :

ناصر, حسن اقدم ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۶
عمران خان,راست می گوید, انقدر, تومملکت تحصیل کرده بیکار, معتاد, الکلی داریم, که ماهی ۲میلیون بدین, انتحاری هم میکنن خودشون را