درخواست تازه نتانیاهو از اوباما درباره ایران

۲۷ شهریور ۱۳۹۱ | ۰۲:۰۹ کد : ۱۹۰۶۹۱۱ سرخط اخبار

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی که درخواستش از اوباما برای تعیین «خط قرمز» در برنامه هسته ای ایران بارها به در بسته خورده است بار دیگر درخواست های خود را تکرار کرد.
به گزارش فارس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات تازه ای که روزنامه صهیونیستی جروزالم پست آن را منتشر کرده، اظهارات تازه ای مطرح کرده و مدعی شده است ایران ظرف 6 تا 7 ماه آینده به بمب هسته ای دست خواهد یافت.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که بارها درخواستش از اوباما برای تعیین «خط قرمز» برای برنامه هسته ای ایران به در بسته خورده بار دیگر از رئیس جمهور آمریکا خواست «خط قرمز» روشنی برای برنامه هسته ای ایران مشخص کند.

وی در مصاحبه با شبکه خبری «ان بی سی» آمریکا گفت: «شما باید پیش از آنکه دیر شود این خط قرمز را پیش روی آنها (ایران) قرار دهید».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود انجام این اقدام می تواند احتمال حمله به تأسیسات هسته ای ایران را کاهش دهد.

نتانیاهو در روزهای اخیر بارها از جامعه جهانی و به خصوص آمریکا خواسته است خط قرمز روشنی برای برنامه هسته ای ایران وضع کنند.

آمریکا تا کنون زیر بار تعیین چنین خط قرمزی نرفته و رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داده است تا به تحریم ها فرصت نتیجه دادن بدهد.

بسیاری از تحلیلگران و رسانه ها این بی اعتنایی آمریکا به درخواست های مکرر بنیامین نتانیاهو را شاهدی بر شکاف گسترده بین دولت فعلی آمریکا و رژیم صهیونیستی می دانند.

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی آمریکا برنامه هسته ای ایران


نظر شما :