تد کروز، هیلاری کلینتون را به زندان تهدید کرد

۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۲۶ کد : ۱۹۵۸۰۳۷ سرخط اخبار

تد کروز یکی از نامزد های حزب جمهوریخواه با اشاره به جنجال های مربوط به ایمیل های شخصی هیلاری کلینتون نامزد پیشرو دموکرات ها تلویحا گفت در صورتی که در این انتخابات پیروز بشود کلینتون را بجای کاخ سفید روانه زندان خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری راشا تودی نوشته است که تد کروز سناتور ایالت تکز اس و یکی از نامزد های مطرح حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سخنرانی تبلیغاتی خود در ایالت کالیفرینا بطور غیر مستقیم گفته است در صورت پیروزی در انتخابات هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها را بخاطر رسوایی های مربوط به ایملیل های شخصی اش بجای کاخ سفید روانه زندان خواهد کرد.

تد کروز سال گذشته نیز در یکی از سخنرانی های انتخاباتی خود با لحن کنایه و شوخی گفته بود که سرانجام کار هیلاری کلینتون در نهایت به دار التادیبی بنام لیون وورت در ایالت کانزاس ختم خواهد شد.
این شبکه خبری نقل کرده است که کروز بدون استفاده مستقیم از کلمه زندان گفته است اگر او رییس جمهور آمریکا بشود هیلاری کلینتون'به مسکنی که تفاوت مختصری (با کاخ سفید) دارد خواهد رفت'.
بر همین اساس این اظهارات نامزد جمهوریخواه آمریکایی موجب فریاد و شادی شرکت کنندگان در این گرد همایی شد وبه گزارش رسانه های آمریکایی دقایقی پس از پایان گرفتن این گرد همایی مغازه های شهر شروع به فروختن بنر هاب انتخاباتی که بر روی آن نوشته شده بود'هیلاری برای زندان' کرده و در فاصله کوتاهی همه این بنر ها بفروش رسیده اند.

در ماه مارس 2015 میلادی روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد هیلاری کلینتون در زمان تصدی مقام وزارت خارجه آمریکا به جای استفاده از سرورهای امن دولتی، از ایمیل شخصی بر روی سرورهای غیردولتی استفاده کرده است.

هیلاری کلینتون در این مدت بین 30 تا 32 هزار ایمیل که شامل 55 هزار صفحه اسناد و مدارک می شد را از طریق ایمیل شخصی خود ارسال و دریافت کرده است.

این تعداد از ایمیل ها بعدا از روی سرور غیردولتی که ایمیل شخصی هیلاری کلینتون بر روی آن قرار داشت، حذف شدند.

850 صفحه از اسنادی که در ایمیل های شخصی هیلاری کلینتون قرار داشت و بعدها حذف شد، مربوط به حادثه حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی لیبی در سال 2012میلادی بود که این امر خشم سیاستمداران کنگره و سنای آمریکا که کمیته تحقیقی را در این زمینه تشکیل داده بودند، برانگیخت.

کلید واژه ها: ایمیل هیلاری کلینتون


نظر شما :