تلاش صداوسیما برای متقاعدکردن اصلاح‌طلبان

۲۸ دی ۱۳۸۸ | ۲۰:۰۸ کد : ۶۷۵۰ سرخط اخبار
تلاش صداوسیما برای متقاعدکردن اصلاح‌طلبان

خبرآنلاین- پیرو تصمیماتی که به منظور شفاف‌سازی و ایجاد آرامش در عرصه سیاسی کشور اتخاذ شده و صداوسیما به عنوان مسئول برگزاری مناظره انتخاب شده است تلاش مسئولان این رسانه برای جلب اعتماد اصلاح‌طلبان ادامه دارد.
رفتار صداوسیما پس از انتخابات که حتی اعتراض اصولگرایان حامی دولت را نیز در آورده و روزنامه جوان در شماره امروز خود به نقد صریح آن پرداخته موجب شده است چهره‌های سیاسی حاضر به شرکت در برنامه‌های سیاسی آن نشوند.
شنیده می‌شود صداوسیما در روزهای اخیر مستقیما و یا از طریق واسطه‌های متعدد سعی می‌کند چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی را به حضور در مناظره‌ها متقاعد کند.
بی‌طرفی نسبی مجری در مناظره اطاعت و زاکانی به عنوان چراغ سبز به اصلاح‌طلبان تعبیر می‌شود.
برنامه رو به فردای شبکه سوم سیما به دلیل نداشتن مهمان کافی فعلا به هفته‌ای یکبار تقلیل یافته است. به نظر می‌رسد با ایجاد اعتماد بیشتر، صداوسیما بتواند نقش خود را موثرتر ایفا کند.

دیدار ميرتاج‌الدينى با سيدحسن نصرالله

ایسنا- محمدرضا ميرتاج‌الدينى و هيات همراه با سيدحسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان ديدار و گفت‌وگو کرد.
معاون رييس‌جمهور ايران در امور پارلمانى و هيات همراه روز گذشته با سيدحسن نصرالله ديدار و آخرين تحولات و دستاوردهاى لبنان و منطقه را مورد بررسى قرار داد.
به نوشته روزنامه المنار، ميرتاج‌الدينى همچنين با شيخ نبيل قاوق، مسوول منطقه جنوب حزب‌الله لبنان در دفترش ديدار و تحولات محلى و منطقه‌اى را مورد بررسى قرار داد.
وى پس از پايان اين ديدار اظهار کرد: مقاومت جوانان مقاومت اسلامى و حزب‌الله لبنان ثابت کرد که نسلى در لبنان حضور دارد که مى‌تواند در مقابل وحشى‌گرى‌هاى صهيونيست‌ها و به ويژه ارتش تا دندان مسلح آن در منطقه بايستد.
وى گفت: تهديدات جديدى که اين روزها از سوى صهيونيست‌ها مى‌شنويم تنها در چارچوب جنگ روانى است و مقاومت اسلامى لبنان مى‌تواند با تمام توان در برابر اين اقدامات خصمانه بايستد.
ميرتا‌ج‌الدينى و هيات همراه هم‌چنين با علامه محمدحسين فضل‌الله ديدار کردند.
در اين ديدار هيات ايرانى با ابلاغ سلام رييس‌جمهور ايران به علامه فضل‌الله از مواضع وى در حمايت از مسائل تشکر و قدردانى کردند.
علامه فضل‌الله نيز طى اين ديدار با تاکيد بر اتحاد ميان امت‌هاى عربى و اسلامى تصريح کرد: بايد از وحدت اسلامى حمايت کرد چرا که استکبار جهانى وحدت امت را هدف قرار داده و به همين منظور در راستاى ضربه زدن به امور مذهبى گام بر مى‌دارد.
وى در ادامه به آنچه بهبود سطح روابط ميان ايران و مصر ناميده شد اشاره و بر ضرورت تقويت روابط ميان ايران و کشورهاى عربى از لحاظ حفظ وحدت مسلمانان از يک سو و حمايت از مسائل بزرگ خاص اين امت و در راس آن مساله فلسطين از سوى ديگر تاکيد کرد.
هيات ايرانى در ادامه سفر به لبنان با شيخ عبدالامير قبلان معاون مجلس اعلاى اسلامى شيعه لبنان ديدار و به بررسى روابط دوجانبه ميان تهرانبيروت و همچنين اوضاع لبنان و منطقه پرداخت.
ميرتاج‌الدينى در اين ديدار تشکيل دولت متحد ملى را به شيخ قبلان تبريک و بر مواضع جمهورى اسلامى ايران در حمايت از لبنان و توافق ميان لبنانى‌ها تاکيد کرد.
دو طرف همچنين بر ضرورت تقويت وحدت اسلامى از طريق همکارى و رايزنى ميان مسلمانان و تلاش براى حفظ منافع امت و ملت‌ها به ويژه در زمانى که اين امت مورد هجمه‌ دشمنان قرار گرفته‌اند تاکيد کردند.
شيخ قبلان در پايان بر ضرورت عمومى کردن فرهنگ مقاومت در کشورهاى عربى و اسلامى به منظور عزيز و گرامى‌داشتن امت‌هاى اسلامى تاکيد و بيان کرد: جمهورى اسلامى ايران در رويارويى با استکبار و استعمار به عنوان يک سرنيزه به شمار مى‌رود که با تمام قدرت با پروژه‌هاى سلطه‌طلبانه صهيونيستى و توطئه‌هاى آن براى تضعيف ايران و از بين بردن آن تلاش مى‌کند.



قربانیان هائیتی؛ 200 هزار نفر

ایلنا- چيکى از مقام‌‌هاى ارشد نظامى آمريکا اعلام کرد که جامعه جهانى احتمال مى‌دهد آمار تلفات زلزله هفته گذشته هائيتى به 200 هزار تن برسد
به گزارش خبرگزارى فرانسه، «کن کين» در پاسخ به پرسشى مبنى بر احتمال قربانى شدن 150 تا 200 هزار تن در زلزله هفت ريشترى سه‌شنبه گذشته هائيتى گفت: «بايد براى بدترين حالت آماده باشيم.» 
وى رقم‌هاى اعلام شده تلفات را «آمارى ابتدايى» ناميد و گفت که هنوز براى تخمين آمار دقيق قربانيان بسيار زود است
وزیر کشور هائیتى نيز شمار قربانیان زلزله این کشور را تا ۲۰۰ هزار تن برآورد کرده است
پيش از اين دولت هائيتى و آژانس‌هاى امدادرسان اعلام کرده بودند که در جريان زلزله هفت ريشترى اخير اين کشور که باعث ويرانى‌هاى گسترده‌اى در پورتو پرنس و ساير شهرهاى غربى شده بود، 50 تا 100هزار تن کشته شده‌اند.
بنا بر اين گزارش، مقام‌هاى هائیتى کنترل فرودگاه پورتوپرنس را به منظور هماهنگى بهتر در روند کمک رسانى به ارتش آمریکا واگذار کرده‌اند.
از سوى ديگر، «بان کی‌مون»، دبیرکل سازمان ملل متحد پس از دیدار از خرابه به‌جا مانده از مقر سازمان ملل در پورتوپرنس که در آن چندین خدمه ارشد این سازمان کشته شدند از مردم کلافه و سرخورده هائیتی خواست در مورد تلاش‌های کمک‌رسانی به آنها صبور باشند.
بان پس از دیدن مردم گرسنه و بی‌سرپناه هائیتی گفت: «من از مردم هائیتی می‌خواهم که صبورتر باشند
وى که پیشتر زلزله هائیتی را بدترین فاجعه انسانی در دهه‌های اخیر توصیف کرده بود، افزود که می‌داند مردم گرسنه هستند اما گفت که تحویل محموله‌های 
کمکی اکنون به شیوه‌ای موثرتر و هماهنگ‌تر انجام می‌شود.
بان ادامه داد که تامین غذای روزانه دو میلیون تن، آنطور که سازمان ملل قولش را داده «چالشى عظیم» خواهد بود.
سازمان ملل تقاضای جمع‌آوری 562 میلیون دلار برای کمک به سه میلیون تن در هائیتی طی شش ماه را کرده است. پیشتر امدادگران گفتند که سرعت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان هائیتی بسیار آهسته‌تر از حد مطلوب است و این وضعیت می‌تواند تلفات زلزله روز سه‌شنبه را افزایش دهد.
با این همه، امدادگران سازمان ملل و بنیاد «آکسفام» سرانجام توانسته‌اند به بخش‌هایی از شهر پورتوپرنس آب و غذا برسانند، اما گفته می‌شود که فرودگاه این شهر توسط هواپیماهای پر از کمک که هنوز تخلیه نشده‌اند، مسدود است.
بر اساس گزارش‌ها، بسیاری از بازماندگان زلزله هفت ریشتری سه‌شنبه از انتظار کشیدن برای کمک مستأصل شده‌اند و عده‌ای از آنها تصمیم دارند شهر را ترک کنند. از سوى ديگر، گروهی از مردم با چاقو و چکش به خانه‌های خراب شده می‌رفتند و سعی می‌کردند وسایل باقی‌مانده در این خانه‌ها را تصاحب کنند.
»
رنه پروال»، رئیس‌جمهوری هائیتی گفت: «حداقل سه هزار مجرم پس از زلزله از زندان پورتوپرنس فرار کرده‌اند، اما فقط دو هزار مامور پلیس در خیابان‌های پایتخت هستند
در همین رابطه، فرماندده نیروهای آمریکایی در هائیتی، بر افزایش نقش این نیروها در تامین امنیت مناطق زلزله‌زده هائیتی تاکید کرده است. کن کین نيز تایید کرد که برخی ناآرامی‌ها در هائیتی امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده است.
خبرنگاران می‌گویند، ابعاد خرابی‌ها به‌شدت گسترده است و خرابی‌ها در خارج از پورتو پرنس، شدیدتر از پایتخت است. مردم هنوز در شوک به‌سر می‌برند و ده‌ها هزار تن که خانه‌های خود را در زلزله از دست داده‌اند، در فضای باز و بدون تجهیزات مناسب زندگی می‌کنند

مبارک: مشکلى با برقرارى روابط با تهران نداریم

فارس- رئيس جمهور مصر با تاکيد بر استقبال قاهره از برقرارى روابط با تمام کشورهاى جهان گفت: ما مشکلى با برقرارى رابطه با ايران نداريم
.
به گزارش روزنامه سعودى «الرياض»، «حسنى مبارک»رئيس جمهور مصر ديروز طى يک کنفرانس که در استان «کفر الشيخ» برگزار شد، تاکيد کرد: کشورش با برقرارى روابط با دولت‌هاى مختلف از جمله ايران مشکلى ندارد.
وى با اشاره به ديدار خود با على لاريجانى رئيس مجلس شوراى اسلامى و منوچهر متکى وزير امورخارجه ايران گفت: در ديدار با مقامات ايرانى از آنان خواستم تا با حل‌وفصل مشکلات امنيتى موجود زمينه را براى ازسرگيرى روابط دوجانبه فراهم آورند.
مبارک افزود که قاهره از برقرارى روابط با تمام کشورهاى جهان استقبال مى‌کند.
پيش از اين نيز «عمرو موسى» دبيرکل اتحاديه عرب خواستار اجراى گفت‌وگوهاى برابر و همسان بين کشورهاى عربى با ايران شده و اعلام کرده بود: ما از هر درخواستى براى مذاکره با ايران به جاى استفاده از زور و خشونت استقبال مى‌کنيم.
مبارک در ادامه سخنرانى با اشاره به ناآرامى‌هاى اخير در اين کشور از تمام مردم مصر خواست تا بعنوان فرزندان يک وطن در کنار يکديگر زندگى کنند و با حفظ وحدت داخلى بهانه‌اى را به دشمنان و کسانى که بدنبال ايجاد شکاف در ميان آنان هستند، ندهند.
وى گفت برخى در خارج از مصر تلاش مى‌کنند تا شکاف ميان مسلمانان و مسيحيان را افزايش دهند.



عطاء الله مهاجرانی: شرمسارم

عطالله مهاجرانی وزیر ارشاد اسلامی در دوره نخست ریاست‌جمهور سید محمد خاتمی در میزگردی با حضور برخی کارشناسان سیاسی در یکی از رادیوهای بیگانه، به شدت از موضع اخیر اکبر گنجی انتقاد کرد.
عطالله مهاجرانی در واکنش به سخنان اکبرگنجی علیه اعتقادات اهل تشیع گفت: این سخنان بی‌ارزش، نیاز به پاسخ ندارد.
وی افزود: توهین به ائمه و امام زمان که از سوی گنجی انجام گرفته، من را نسبت به امضای نامه 5 تن از روشنفکران خارج از کشور، دچار تردید کرده، چرا که به هیچ وجه علاقه‌ای ندارم اسمم در کنار چنین اندیشه‌ای قرار بگیرد و از این بابت شرمنده‌ام.

طارق عزيز سکته کرد

فارس- معاون نخست وزير سابق عراق بر اثر سکته، قدرت تکلم خود را از دست داده است و اکنون در يک بيمارستان آمريکايى در بغداد بسترى است.
به گزارش روزنامه بحرينى "اخبارالخليج "، "طارق عزيز " معاون نخست‌وزير سابق عراق جمعه سکته کرد که پس از آن به بيمارستان آمريکايى واقع در شمال بغداد منتقل شد.
طارق عزيز تنها مسيحى دولت صدام حسين و اسم اصلى وى "حنا ميخائيل " بود.
"
بديع عارف " وکيل وى، طى يک تماس تلفنى با خبرگزارى فرانسه با اعلام اين خبر گفت:وضعيت سلامت طارق عزيز بحرانى است و وى در اثر سکته قدرت تکلم خود را از دست داده است.
وى بدون اشاره به اينکه وى سکته مغزى کرده يا قلبى افزود:امروز پزشکان اعلام خواهند کرد که ‌آيا وى نياز به بسترى شدن بيشتر دارد يا خير.
وى در دهه هفتاد ميلادى به عنوان وزير تبليغات عراق منصوب شد و در فاصله سال هاى 1983 تا 1991 ميلادى مسئوليت وزارت امور خارجه دولت عراق را بر عهده داشت و از سال 1991 تا سقوط حکومت صدام در سال 2003 به عنوان معاون نخست وزير عراق منصوب شد. وى در مارس 2009 به اتهام انجام جنايت‌هاى ضد بشرى و اعدام 42 تاجر در سال 1992 ميلادى به 15 سال زندان محکوم شد.
وى در اين دادگاه از اتهام دخالت در حوادث نماز جمعه که به ترور "محمد صادق الصدر " مرجع شيعيان در عراق و پدر "مقتدا صدر " رهبر کنونى جريان صدر تبرئه شد زيرا مدرکى عليه وى وجود نداشت.
در آگوست 2009 ميلادى نيز بدليل کوچاندن اجبارى کردهاى فيلى شيعه در استانهاى "کرکوک " و "ديالى " در سال‌هاى دهه هشتاد به 7 سال زندان محکوم شد.
وى که پس از اشغال عراق در ليست افراد تحت تعقيب نيروهاى آمريکايى در رديف دوازدهم قرار داشت در 19 مارس 2003 خود را تسليم کرد.

کویت: ممکن است مجبور شویم از ایران شکایت کنیم!

عصر ایران - وزیر امور خارجه کویت درباره وضعیت بین المللی موضوع هسته ای ایران ابراز نگرانی کرد و درباره احتمال رویارویی نظامی در منطقه هشدار داد.
به گزارش روزنامه القبس چاپ کویت، شیخ محمد الصباح وزیر امور خارجه کویت درباره وضعیت ایران ابراز نگرانی کرد و گفت: اشتباه در بررسی ها، منطقه را به سمت تقابل نظامی پیش می برد.
محمد الصباح ادامه داد: موضوع میدان مشترک فلات قاره، خاری در پهلوی روابط ایران و کویت است.
ایران و کویت در میدان نفتی فلات قاره آرش مشترک هستند اما تاکنون درباره نحوه بهره برداری از ذخایر این میدان نفتی به توافق نرسیده اند.
وزیر خارجه کویت همچنین گفت که بعید نیست موضوع اختلاف با ایران بر سر میدان مشترک نفتی در نهایت به مراجع بین المللی کشیده شود.
وی اضافه کرد: ما نیازمند مذاکرات صریح با ایران برای انتقال نگرانی ها و خواسته های خود به این کشور هستیم.
وزیر امور خارجه کویت تاکید کرد کشورش در صورتی که مجازات های بین المللی علیه ایران تصویب شود، آنها را اجرایی خواهد کرد.

تحريم ايران در شرايط فعلى بى‌نتيجه‌تر از هميشه است

ايلنا- معاون وزیر خارجه روسیه بعد از نشست گروه 1+5 در نیویورک تاکید کرد که به عقیده مقام‌هاى کشورش، اعمال تحريم عليه ايران به‌ويژه در شرايط فعلى بى‌نتيجه است.
به گزارش نووستى، «سرگئی ریابکوف» با اشاره به موضع بى‌اساس برخى کشورهاى غربى مبنى بر لزوم اعمال تحريم عليه ايران گفت که در شرایط کنونی تاثیر و کارآمدی محدوديت‌ها در قبال تهران بیش از هر زمان ديگرى مورد تردید قرار دارد.
وى پيش از اين نيز با بيان اين‌که هنوز براى اتخاذ رويکردهاى ديپلماتيک در قبال ايران باقى است، خواستار ادامه گفت‌وگوهاى هسته‌اى با اين کشور شده بود.
اين مقام روس تاکيد کرد که به نظر نمى‌رسد تهديد به اعمال تحريم، مقام‌هاى ايران را از تلاش براى ادامه فعاليت‌هاى هسته‌اى منصرف کند.
سخنان ريابکوف در حالى بيان شد که نشست گروه 1+5 در نيويورک بدون دستيابى به نتيجه مشخصى پايان يافت.
دیپلمات‌های اروپایی ابراز امیدواری کرده‌اند که به‌زودی نشست دیگری برای بررسى فعاليت‌هاى هسته‌اى ایران برگزار شود.



چاوز: آمریکا قصد اشغال هائیتی را دارد

ایسنا- رييس‌جمهور ونزوئلا اظهار داشت، آمريکا از زلزله در هائيتى به عنوان بهانه‌اى براى اشغال اين کشور استفاده کرده و اعلام نمود کشورش حاضر است به هائيتى سوخت ارسال کند.
هوگو چاوز، رييس‌جمهور ونزوئلا، در برنامه‌ى هفتگى تلويزيونى خود گفت: من مطلع شدم سه هزار تفنگدار دريايى به هائيتى اعزام شده‌اند به طورى که گويى براى جنگ به آنجا مى‌روند، آنجا کمبود اسلحه وجود ندارد، خداى من، پزشک، دارو، سوخت و بيمارستان صحرايى چيزهايى هستند که آمريکا بايد به هائيتى ارسال کند. آنها به طور مخفيانه در حال اشغال اين کشور هستند.
وى افزود:علاوه بر اين شما آنها را در خيابان‌ها مشاهده نمى‌کنيد. آيا آنها در حال جمع آورى اجساد هستند؟ آيا آنها به دنبال مجروحان هستند؟ شما آنها را نمى‌بينيد، من هم آنها را نديدم، آنها کجا هستند؟
به گزارش خبرگزارى رويترز، چاوز قول داد کشورش سوخت مورد نياز نيروگاه‌هاى برق در هائيتى را به اين کشور ارسال کند.
چاوز که دشمن هميشگى "امپرياليسم" آمريکاست، ‌خاطر نشان ساخت، وى مايل نيست کمک‌هاى بشر دوستانه‌ى آمريکا را کم اهميت جلوه دهد و تنها نياز به اعزام اين تعداد سرباز را مورد سوال قرار مى‌دهد.
آمريکا در حال اعزام 5000 سرباز و تفنگدار دريايى به هائيتى است و قرار است و يک کشتى حاوى تجهيزات بيمارستانى اواخر هفته‌ى جارى به اين کشور برسد.
رييس‌جمهور هائيتى در اين خصوص اظهار داشت، نيروهاى آمريکا کمک خواهند کرد تا نظم در خيابان‌هاى به شدت بى‌قانون هائيتى برقرار شود.
ونزوئلا تا به حال چندين هواپيما که حامل پزشکان، ‌کمک‌هاى بشر دوستانه و تعدادى سرباز بودند، به هائيتى اعزام کرده است.
چاوز هم‌چنين عنوان داشت، ‌پس از وقوع زلزله‌ى هفت ريشترى در هائيتى که منجر به ويران شدن پورتو پرنس، ‌پايتخت اين کشور شد، هواپيماهاى ونزوئلايى اولين هواپيماهايى بودند که در هائيتى فرود آمدند. زلزله‌ تا به حال نزديک به 200 هزار کشته بر جاى گذاشته است.
ازسوى ديگر، به گزارش خبرگزارى آسوشيتدپرس، چاوز در مصاحبه‌ى خود اضافه کرد، به رغم وجود تنش‌هاى طولانى مدت با واشنگتن، ونزوئلا به دنبال ارتقاى روابط ديپلماتيک با آمريکاست.
چاوز افزود، وى به فرانسيسکو آرياس کاردناس، معاون وزير خارجه‌ى خود اجازه داده تا به دنبال برگزارى ملاقات با مقامات آمريکايى در واشنگتن باشد و درخصوص ايجاد روابط دو جانبه‌ى بهتر به بحث و تبادل نظر بپردازد.
چاوز تصريح کرد: آرياس کاردناس اجازه خواست تا با يک نماينده‌ از دولت آمريکا ملاقات کند و من اين اجازه را به او دادم، ‌ما قصد داريم مذاکره کنيم، بنا بر اين، اين احتمال وجود دارد که تنش‌ها کاهش يابد.
چاوز توضيح نداد که چه مسئله‌اى باعث شده وى تصميم به ارتقاى روابط با آمريکا بگيرد، اين در حالى است که تنها چند هفته‌ى پيش وى آمريکا را متهم به تلاش براى حمله به کشورش کرده بود.
چاوز پيشتر آمريکا و کلمبيا را متهم به جاسوسى در ونزوئلا و تلاش براى سرنگونى دولت انقلابى کشورش کرده بود.
پس از امضاى توافقنامه‌ى جديد نظامى کلمبيا-آمريکا تنش‌ها تشديد شد. بر اساس اين توافقنامه، آمريکا به هفت پايگاه نظامى کلمبيا دسترسى پيدا کرد.
چاوز در مصاحبه‌ى خود اظهار داشت، ‌انتخابات اوباما و دموکرات‌ها در کنگره باعث شد تا آلوارو اوريبه، رييس‌جمهور کلمبيا، نگران آن شود که حمايتى را که در زمان بوش از سوى آمريکا دريافت مى‌کرد از دست بدهد، بنا بر اين به خاطر بيم از دست دادن پشتيبانى آمريکا حاضر به انجام هر کارى شد.

نتايج قطعى انتخابات رياست جمهورى شيلى

واحد مرکزی خبر- با اعلام نتايج قطعى شمارش اراء دور دوم انتخابات رياست جمهورى شيلى سباستين پينِرا نامزد راستگرا با کسب پنجاه و يک مميز شصت و يک صدم درصد آراء در اين انتخابات به پيروزى دست يافت.
ادواردو فرى نامزد چپ ميانه نيز با چهل و هشت مميز سى و هشت صدم درصد آراء به شکست خود در اين انتخابات اعتراف کرد.
خبرگزارى فرانسه افزود معاون وزير کشور شيلى نتايج نهايى اين انتخابات را اعلام کرد.

 

اخبار قبلی

اهانت به مرجعیت شیعه این بار در مجلس کویت
هیات نظارت بر مطبوعات، مسئول نظارت بر خبرگزاری‌های داخلی شد
شایعه سازی العربیه درباره دیپلماتهای ایرانی
پترائوس: هنوز زمان براى اتخاذ ديپلماسى در قبال ايران وجود دارد
هاشمی: حذف هاشمی یک سناریوی قدیمی استصادرات مشکوک زيمنس به ايران
سکوت مسوولين دستگاه ديپلماسى جاى تعجب دارد
مطهری:حسینیان کلا علاقه خاصی به اعدام دارد
مناطق موردنظر ایران برای معاوضه سوخت هسته‌اى
پيشنهاد هسته‌اى غرب به ايران همچنان معتبر است
تحریم ایران 12 میلیارد دلار به جیب اماراتی ها ریخت
نوروزی:موسوى و کروبى تحت تعقيب هستند
متکی:انگلیس اگر ادامه دهد، تودهنی می خورد
فروزنده:کروبی قبل انقلاب یک سیلی هم نخورده!
وجهه بین المللی دولت خوب نیست
آخرین سند حضور امیری درعربستان + عکس
تسلیت یک سخنگوی کاخ‌سفید به مناسبت درگذشت آیت‌الله منتظری
پیام تسلیت خاتمی به مناسبت درگذشت آیت الله منتنظری
شناور جاسوسى رژيم اسرائيل در خليج فارس!
نامه خصوصی اوباما به رهبر کره شمالی


نظر شما :