عکس نوشته - آرشیو

پوتین تنها ماند

به گفته منابع آگاه نزدیک به مذاکرات، اگر "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه حاضر به امضای بیانیه مورد نظر سایر سران گروه 8 در خصوص سوریه نشود، 7 کشور دیگر این گروه احتمالا بدون روسیه این سند را مورد تصویب قرار خواهند داد. این در حالی که روز گذشته روسای‌جمهوری روسیه و آمریکا با اذعان به وجود اختلاف در مواضع دو کشور در خصوص برخی مسائل مربوط به سوریه توافق کردند تا کار مشترک برای برگزاری کنفرانس ژنو2 را فعالتر کرده و به تلاش خود برای متقاعد کردن طرفین مناقشه در سوریه برای نشستن پای میز مذاکره ادامه دهند.

ادامه مطلب

بازگشت اعتدال

دکتر حسن روحانی روز گذشته با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران برگزیده شد.

ادامه مطلب

روزهای خاکستری دموکراسی

ادامه اعتراض های مردمی علیه حکومت «رجب طیب اردوغان»، نخست وزیر ترکیه که هم اکنون دوازدهمین روز خود را نیز سپری کرده است، موجب فرار سرمایه گذاری های خارجی از این کشور شود.

ادامه مطلب

بازگشت روزهای سیاه

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس،مقامات پلیس عراق گفتند یک بمب که در خارج از مسجد ’عمر’ در منطقه غرب بغداد کار گذاشته شده بود، نمازگزاران جمعه را هدف قرار داد و در جریان آن چهار تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

ادامه مطلب

پرواز اسرائیلی‌ها در آسمان اردن

یک مقام ارشد اردن تایید کرد که پادشاه اردن به هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیلی اجازه داده است تا در آسمان این کشور به عنوان بخشی از عملیات اسرائیل برای نظارت بر اوضاع سوریه، پرواز کنند.

ادامه مطلب