عکس نوشته - آرشیو

خط مقدم در شرق اوکراین

خط مقدم در شرق اوکراین گالری

نیروهای نظامی اوکراین در خط مقدم در منطقه دونتسک در حالت آماده باش هستند. وزارت خارجه روسیه دو پیش ‌نویس را به کشورهای غربی ارائه کرده که حاوی شرایط این کشور برای کاهش تنش مرزی با اوکراین هستند؛ اما غرب بر این باور است که تحرکات نظامی روسیه نشانه ‌هایی از تهدید فزاینده برای اوکراین و شواهدی از آمادگی این کشور برای حمله به اوکراین است. (عکس ها توسط اُلِکساندر کلیمنکو و گِلِب گارانیچ گرفته و در رویترز به اشتراک گذاشته شده اند.)

ادامه مطلب
زندگی سیاسی آنگلا مرکل

زندگی سیاسی آنگلا مرکل گالری

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، هدایت بزرگ ترین اقتصاد اروپایی را در میانه یک بحران مالی جهانی، یک بحران مهاجرت و بحران سلامتی همه گیری کرونا بر عهده داشت. او ۱۶ سال در آلمان در راس قدرت بوده و هنوز هم یکی از چهره های تاثیرگذار حزب اتحاد دموکراتیک مسیحی در انتخابات سراسری آتی به شمار می رود.

ادامه مطلب
بایدن در مراسم چراغانی درخت ملی کریسمس

بایدن در مراسم چراغانی درخت ملی کریسمس گالری

رئیس جمهوری جو بایدن و همسر او جیل، در مراسم چراغانی درخت ملی کریسمس در مقابل کاخ سفید شرکت کردند. این مراسم هر ساله در پارک رئیس جمهوری موسوم به «الیپس» در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن با حضور خوانندگان، برخی چهره ها از جوامع مذهبی و دیگر افراد مشهور برگزار می شود. بخشی از این مراسم هم به تزئین درخت ها برای کریسمس توسط کودکان اختصاص دارد. بازدید از تالارهای تزئین شده کاخ سفید در دوره برگزاری مراسم و تعطیلات کریسمس برای عموم آزاد است. (عکس ها توسط لیاح میلیس و جوناتان ارنست گرفته و در رویترز به اشتراک گذاشته شده اند.)

ادامه مطلب
تظاهرات اروپایی ها در اعتراض به محدودیت های کرونایی

تظاهرات اروپایی ها در اعتراض به محدودیت های کرونایی گالری

ده ها هزار نفر در سراسر اروپا در روزهای پایانی هفته (شنبه و یکشنبه) در اعتراض به محدودیت های کرونایی تظاهرات کردند. این تظاهرات در برخی موارد به خشونت و درگیری میان نیروهای پلیس و تظاهرات کنندگان کشیده شد.

ادامه مطلب
سیل و رانش زمین در کلمبیای بریتانیا

سیل و رانش زمین در کلمبیای بریتانیا گالری

بارش شدید باران های موسمی در استان کلمبیای بریتانیایی در کانادا در حاشیه اقیانوس آرام به جاری شدن سیل و رانش زمین منجر شد و مسدود شدن شمار زیادی از بزرگراه های استانی از جمله همه مسیرهای منتهی به ونکوور را در پی داشت.

ادامه مطلب