عکس نوشته - آرشیو

تظاهرات علیه خانواده سلطنتی در بریتانیا

تظاهرات علیه خانواده سلطنتی در بریتانیا گالری

در حالی که ده ها هزار نفر از شهروندان بریتانیا برای ادای احترام به ملکه الیزابت در لندن تجمع کرده اند، گروهی از مردم نیز در پی مرگ ملکه الیزابت در تظاهرات علیه خانواده سلطنتی شرکت کرده و شعار «او شاه من نیست» سر داده اند. (عکس ها در رویترز به اشتراک گذاشته شده اند.)

ادامه مطلب
۶ ماه جنگ اوکراین

۶ ماه جنگ اوکراین گالری

۶ ماه از آغاز جنگ روسیه علیه اوکراین گذشته و هنوز هیچ نشانه ای دال بر پایان جنگ دیده نمی شود. تصور می شد جنگ خیلی سریع اوکراین را به نتایج مورد نظر کرملین، از جمله تغییر رژیم در کی‌یف و استقرار یک دولت متمایل به مسکو و نهایتا دور نگه داشتن قطعی ناتو از مرزهای شرقی روسیه، برساند. حالا شش ماه از شروع جنگ گذشته و جنگ همچنان ادامه دارد و نه تنها به نتیجه دلخواه روسیه نزدیک نشده، که تنها خرابی هایی فاجعه آمیز برجا گذاشته است.

ادامه مطلب
"یک سوم" پاکستان زیر آب رفت
تلاش های بی نتیجه برای مدیریت سیل در پاکستان

"یک سوم" پاکستان زیر آب رفت گالری

در پی بارش شدید باران‌ های موسمی، سیل نزدیک به یک سوم پاکستان را زیر آب برد. به گزارش سازمان ملی مقابله با بلایای طبیعی در پاکستان، جاری شدن سیل تا کنون حدود ۳۳ میلیون نفر از مردم این کشور را بی خانمان کرده و جان نزدیک به سه هزار نفر را گرفته است. این سیل، یکی از فاجعه آمیزترین بلایای طبیعی در تابستان ناشی از تغییرات اقلیمی است.

ادامه مطلب
هشدار خشکسالی در چین

هشدار خشکسالی در چین گالری

چین برای اولین مرتبه هشدار خشکسالی ملی اعلام کرد. این در حالی است که مقامات این کشور درگیر رسیدگی به آتش سوزی جنگل ها هستند و گروه های متخصص را برای محافظت از دانه های زراعی از افزایش دمای هوا به ویژه در حوزه رودخانه یانگ تسه اعزام کرده اند. (عکس ها توسط توماس پیتر گرفته و در رویترز به اشتراک گذاشته شده اند.)

ادامه مطلب